Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Ztratil jsem vyúčtování a potřeboval bych jeho opis.
Pokud vám stačí si vyúčtování jen prohlédnout, stačí se přihlásit do Můj T-Mobile a jít do sekce Vyúčtování > Vyúčtování služeb, kde ho vždy máte v elektronické formě k dispozici. A jestli ho potřebujete i v té tištěné, rovnou si v Můj T-Mobile objednejte Opis Vyúčtování služeb a my vám ho zašleme poštou.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Potřebuji Podrobný výpis služeb tištěný i elektronický. Musím si objednat a zaplatit oba dva?
- Potřebuji Podrobný výpis služeb tištěný i elektronický. Musím si objednat a zaplatit oba dva?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Za jak dlouho můžu začít Netflix sledovat, když si pořídím balíček?
- Za jak dlouho můžu začít Netflix sledovat, když si pořídím balíček?