Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Potřebuji Podrobný výpis služeb tištěný i elektronický. Musím si objednat a zaplatit oba dva?
Ne, pokud si objednáte tištěný Podrobný výpis služeb, je vám automaticky aktivován i elektronický Podrobný výpis služeb zdarma na Můj T-Mobile. Pokud ale máte nastaveno elektronické Vyúčtování služeb a chcete si objednat Podrobný výpis služeb, je možné jej získat pouze v elektronické podobě.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak mohu získat Podrobný výpis služeb?
- Aktivoval jsem si Podrobný výpis platebních transakcí (PVPT), ale nikde nejsou vidět uskutečněné hovory.
- Ztratil jsem vyúčtování a potřeboval bych jeho opis.
- Chodí mi pořád nějaké zprávy, i když jsem si nic neobjednal(a).
- Co musím pro aktivaci IPv6 udělat?
- Mám ve Vyúčtování služeb položku, které nerozumím.
- Zapomněl/a jsem přihlašovací údaje (uživatelské jméno nebo heslo) k TV tarifu. Co teď?
- Co je to inkaso?
- Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
- Chci používat mobilní data v notebooku. Co budu potřebovat?