Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám ve Vyúčtování služeb položku, které nerozumím.
Máte ve Vyúčtování služeb položku, se kterou jste se ještě nesetkali nebo nevíte, za co je účtovaná? Zkuste se nejdříve podívat na našeho šikovného průvodce Vyúčtováním. Může se Vám také hodit Podrobný výpis služeb, ve kterém naleznete veškeré své hovory, SMS i s daty, kdy byly tyto služby uskutečněny.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.
- Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.
- Ve Vyúčtování mně chybí nebo nerozumím splátce za zařízení.
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Ve Vyúčtování mně chybí nebo nerozumím splátce za zařízení.
- Jak si mohu změnit e-mail pro komunikaci?
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Mám neomezený tarif, ale i přesto mám naúčtovány další hovory a SMS.
- Mám naúčtovanou platbu na internetu (m-platbu).