Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co musím pro aktivaci IPv6 udělat?
Zákazníkům s tarify Internet ADSL a Internet VDSL přidělujeme IPv6 automaticky. Samotná aktivace v našich systémech ale pro podporu IPv6 nestačí.
Abyste IPv6 mohli využívat, potřebujete modem, který tuto technologii podporuje a který si můžete objednat zároveň s prodloužením smlouvy nebo i samostatně.
Novým firemním zákazníkům s tarifem Profi ADSL zpřístupňujeme IPv6 automaticky. Pokud máte smlouvu již delší dobu a chcete IPv6 aktivovat, kontaktujte Technickou podporu T-Mobile. Technická podpora zjistí, zda je právě u vás možné IPv6 využít, a pomůže vám s jejím nastavením.
Pokud využíváte služeb Profi SHDSL nebo tarifů Business a Universal, máme pro vás smutnou zprávu. Pro tuto technologii zatím není technicky možné IPv6 zavést.
IPv6 nově podporujeme také v mobilní síti. Více informací k tomu naleznete zde.