Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Co musím pro aktivaci IPv6 udělat?

Zákazníkům s tarify Internet ADSL a Internet VDSL přidělujeme IPv6 automaticky. Samotná aktivace v našich systémech ale pro podporu IPv6 nestačí.
Abyste IPv6 mohli využívat, potřebujete modem, který tuto technologii podporuje a který si můžete objednat zároveň s prodloužením smlouvy nebo i samostatně.

Novým firemním zákazníkům s tarifem Profi ADSL zpřístupňujeme IPv6 automaticky. Pokud máte smlouvu již delší dobu a chcete IPv6 aktivovat, kontaktujte Technickou podporu T-Mobile. Technická podpora zjistí, zda je právě u vás možné IPv6 využít, a pomůže vám s jejím nastavením.

Pokud využíváte služeb Profi SHDSL nebo tarifů Business a Universal, máme pro vás smutnou zprávu. Pro tuto technologii zatím není technicky možné IPv6 zavést. Zatím to není možné ani pro mobilní připojení.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci

Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.