Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co potřebuji k používání RTT?
- Mobilní zařízení s podporou RTT:
Zařízení musí být aktualizováno na nejnovější verzi softwaru. Všechna chytrá mobilní zařízení uváděná na trh od 28. června 2025 už musí mít funkci RTT. (Zařízení uvedená na trh před tímto datem a jednoduché tlačítkové telefony pravděpodobně nebudou RTT podporovat.)
- Aktivní VoLTE nebo Wi-Fi volání:
RTT hovor je možný pouze přes LTE/5G síť (VoLTE) nebo při volání přes Wi-Fi (Wi-Fi volání). RTT není dostupné ve 2G a 3G síti.
- Mobilní hlasový tarif nebo mobilní datový tarif, který umožňuje volání.
Platí pro všechny zákazníky T-Mobile i předplacené karty Twist. Jak volající, tak volaný musejí být nyní v síti T-Mobile. Aktuální informace o tom, kdy budou fungovat RTT hovory i do jiých sítí, najdete na našich stránkách.
- Zapnuté RTT v nastavení zařízení na obou stranách:
Funkce RTT musí být povolena v nastavení zařízení u volajícího i volaného. Nastavení RTT se může lišit v závislosti na značce zařízení, přesný návod najdete na stránkách výrobce. Příklady nastavení pro telefony Samsung a Apple najdete zde.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Proč mi RTT hovor nefunguje?
- Jak se s eSIM připojím k síti?
- Mohu zrcadlit ze svého telefonu aplikaci MAGENTA TV na svůj televizor?
- Proč je v nabídce více modemů?
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
- Co dělat, když dojde ke smazání eSIM profilu?
- Co potřebuji k využití maximální rychlosti u tarifu VDSL XL (250/25 MB/s)?
- Co všechno umí Chytré auto?
- Jaké jsou možné způsoby instalací?
- Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?