Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
Samozřejmě, máme pro vás hned několik možností jak to udělat:
Můj limit – nastavíte si v Můj T-Mobile částku podle sebe, a pokud ji váš paušál překročí, dáme vám vědět SMSkou.
Moje útrata – kdykoliv vás bude zajímat vaše momentální útrata.
Můj účet – hned po vystavení faktury vám pošleme SMS o výši vyúčtování a pak i potvrzení, že nám vaše platba dorazila – a nestojí to ani korunu! Stačí odeslat SMS ve tvaru UCET na 4603.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde zjistím své zúčtovací období?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Je příplatek započítán do Data Roaming Limitu?
- Jak zjistím, kolik EU datového limitu mi ještě zbývá?
- Jak se dozvím o vyčerpání mého datového limitu?
- Kde najdu informace o vyčerpání datového limitu?
- Jak si mohu na Twistu zapínat či vypínat balíčky?
- Změnil jsem banku a číslo účtu, co mám dělat, když mám nastavené inkaso?