Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?

Samozřejmě, máme pro vás hned několik možností jak to udělat:

  • Můj limit – nastavíte si v Můj T-Mobile částku podle sebe, a pokud ji váš paušál překročí, dáme vám vědět SMSkou.
  • Moje útrata – kdykoliv vás bude zajímat vaše momentální útrata.

Další kontrolu můžete mít hned po vystavení Vyúčtování služeb:

  • Můj účet – hned po vystavení faktury vám pošleme SMS o výši vyúčtování a pak i potvrzení, že nám vaše platba dorazila – a nestojí to ani korunu! Stačí odeslat SMS ve tvaru UCET na 4603.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci