Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
Samozřejmě, máme pro vás hned několik možností jak to udělat:
- Můj limit – nastavíte si v Můj T-Mobile částku podle sebe, a pokud ji váš paušál překročí, dáme vám vědět SMSkou.
- Moje útrata – kdykoliv vás bude zajímat vaše momentální útrata.
Další kontrolu můžete mít hned po vystavení Vyúčtování služeb:
- Můj účet – hned po vystavení faktury vám pošleme SMS o výši vyúčtování a pak i potvrzení, že nám vaše platba dorazila – a nestojí to ani korunu! Stačí odeslat SMS ve tvaru UCET na 4603.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde zjistím své zúčtovací období?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Nedorazilo nám Vyúčtování. Jak máme postupovat?
- Jak si nastavím inkaso a inkasní limit?
- Změnil jsem banku a číslo účtu, co mám dělat, když mám nastavené inkaso?
- Co je to inkaso?
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Co je to ten Můj T-Mobile?
- Proč bych si měl smlouvu prodloužit?
- Jak mohu balíček deaktivovat?