Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Kolik mám aktuálně utraceno?
Vaši útratu je možné kontrolovat prostřednictvím webové samoobsluhy Můj T-Mobile, nebo vytočením kódu *123*234# jako hovor z Vašeho telefonu, tyto způsoby jsou bezplatné. Případně můžete zaslat SMS ve tvaru UTRATA na číslo 4603, tato SMS je ovšem zpoplatněna částkou 5 Kč bez DPH. Podrobné informace k vyúčtování.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
- Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.
- Jak zjistím, kolik mám provolaných minut, SMS nebo prosurfovaných dat?
- Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.