Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Ukončil jsem službu, ale přesto mně přišlo Vyúčtování služeb.
Zde je potřeba rozlišit mezi datem, kdy nám zašlete výpověď a datem, kdy je služba reálně ukončena. Služba je zpravidla ukončena po 30denní výpovědní lhůtě, nebo po skončení Vaší Účastnické smlouvy.
V dopise, ve kterém Vám potvrzujeme výpověď, si prosím zkontrolujte, k jakému datu byla služba ukončena.
Ukažme si to na příkladu:
Zúčtovací období máte od 6. do 5. dne. Výpověď nám byla doručena 20. dubna. S výpovědní lhůtou bude smlouva ukončena 19. května (přesné datum naleznete v dopise, kde Vám výpověď potvrzujeme). Poslední Vyúčtování služeb za období od 6. 5. do 19. 5. Vám bude doručeno 8. června (po ukončení zúčtovacího období).
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Ukončil jste smlouvu a ještě Vám nepřišlo poslední Vyúčtování služeb?
- Mám naúčtovanou jinou částku za měsíční paušál, než obvykle.
- Aktivoval(a) jsem si službu Můj účet a dodnes mi nepřišla žádná SMS o výši mého Vyúčtování. Co se stalo?
- Kde zjistím své zúčtovací období?
- Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
- Chtěl bych ukončit smlouvu, jak na to?
- Kdy si můžu smlouvu prodloužit?