Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Ukončil jste smlouvu a ještě Vám nepřišlo poslední Vyúčtování služeb?
Nezoufejte, Vyúčtování služeb Vám zašleme po skončení zúčtovacího období a to poměrnou částí za dobu, kdy jste naše služby využíval. Pokud jste smlouvu rušil ještě před vypršením dvouletého závazku, obdržíte také Finální fakturu, kde bude vypočítaný případný doplatek za předčasné ukončení smlouvy.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Ukončil jsem službu, ale přesto mně přišlo Vyúčtování služeb.
- Ukončil jsem službu, ale přesto mně přišlo Vyúčtování služeb.
- Aktivoval(a) jsem si službu Můj účet a dodnes mi nepřišla žádná SMS o výši mého Vyúčtování. Co se stalo?
- Aktivoval(a) jsem si službu Můj účet a dodnes mi nepřišla žádná SMS o výši mého Vyúčtování. Co se stalo?
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?