Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Aktivoval(a) jsem si službu Můj účet a dodnes mi nepřišla žádná SMS o výši mého Vyúčtování. Co se stalo?
Informační SMS obdržíte nejdříve 6. den po skončení vašeho zúčtovacího období. Pravděpodobně jste si službu aktivoval(a) v době, kdy ještě vaše zúčtovací období nebylo ukončeno.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Ukončil jsem službu, ale přesto mně přišlo Vyúčtování služeb.
- Ukončil jste smlouvu a ještě Vám nepřišlo poslední Vyúčtování služeb?
- Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Jak funguje předplatné služby SMS/MMS INFO?
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
- Zaplatil jsem pozdě, neposílejte mi prosím upomínku…