Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
Pravděpodobně nemáte aktivní službu MMS, správně nastavený telefon nebo váš telefon neumí zprávy MMS přijímat.
- Pokud nemáte aktivní MMS, je možné si je zdarma aktivovat na Můj T-Mobile či zasláním SMS ve tvaru "MMS A" na číslo 4603.
- Nastavení telefonu si můžete zkontrolovat podle našeho interaktivního návodu.
- Dále je možné zaslat nastavení přes www.konfigurator.cz nebo odesláním SMS ve tvaru: konfig mms výrobcetyptelefonu na číslo 4603 (např. konfig mms sonyericssonw810i).
Konfigurační SMS můžeme zaslat na váš telefon i přes Zákaznické centrum.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
- Jak zjistím, že mám aktivní MMS?
- Jak zjistím, že mám roaming aktivní?
- Mohu si prohlédnout MMS zprávu, která mi byla zaslána, ačkoli můj telefon MMS nepodporuje?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Můj telefon podporuje MMS a přesto nepřijímá zaslané MMS motivy. Proč?
- Jak a kde zjistím, jaký mám tarif?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Proč mi nefunguje Wi-Fi volání, když mám podporovaný telefon?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?