Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?

Pravděpodobně nemáte aktivní službu MMS, správně nastavený telefon nebo váš telefon neumí zprávy MMS přijímat. Pokud nemáte aktivní MMS, je možné si je zdarma aktivovat na Můj T-Mobile či zasláním SMS ve tvaru "MMS A" na číslo 4603. Nastavení telefonu si můžete zkontrolovat podle našeho interaktivního návodu. Dále je možné zaslat nastavení přes www.konfigurator.cz nebo odesláním SMS ve tvaru: konfig mms výrobcetyptelefonu na číslo 4603 (např. konfig mms sonyericssonw810i). Konfigurační SMS můžeme zaslat na váš telefon i přes Zákaznické centrum.

Jak Vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by Vám mohly také pomoci