Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Můj telefon podporuje MMS a přesto nepřijímá zaslané MMS motivy. Proč?
Jedním z důvodů může být, že nemáte aktivovánu službu MMS. Aktivaci jednoduše provedete zasláním SMS ve tvaru MMS A na číslo 4603 (ze sítě T-Mobile zdarma) nebo prostřednictvím Zákaznického centra T-Mobile 800 73 73 73. Zda máte službu aktivní si můžete ověřit v Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Proč mi nechodí MMS, ale jen odkaz, že si mám vyzvednout MMS na internetu?
- Jak zjistím, že mám aktivní MMS?
- Jak zjistím, že mám aktivní MMS?
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?