Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám možnost náhledu na Vyúčtování služeb na internetu?
Ano, po přihlášení do webové samoobsluhy Můj T-Mobile naleznete Vyúčtování služeb v sekci Vyúčtování a platby.
Stejně tak si jej můžete zobrazit i v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Platby a dobíjení.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak si můžu dobít kredit?
- Chtěl/a bych si nastavit m-platbu, co mám udělat?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Mám naúčtovanou platbu na internetu (m-platbu).
- Mám ve Vyúčtování služeb položku, které nerozumím.
- Zapomněl jsem heslo k MAGENTA TV, co mám dělat?
- Ve Vyúčtování mně chybí nebo nerozumím splátce za zařízení.
- Zapomněl jsem rodičovský PIN pro MAGENTA TV, co dělat?
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.