Mám možnost náhledu na Vyúčtování služeb na internetu?
Ano, po přihlášení do webové samoobsluhy Můj T-Mobile naleznete Vyúčtování služeb v sekci Vyúčtování a platby.
Stejně tak si jej můžete zobrazit i v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Platby a dobíjení.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak si můžu dobít kredit?
- Chtěl/a bych si nastavit m-platbu, co mám udělat?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Mám naúčtovanou platbu na internetu (m-platbu).
- Mám ve Vyúčtování služeb položku, které nerozumím.
- Zapomněl jsem heslo k MAGENTA TV, co mám dělat?
- Ve Vyúčtování mně chybí nebo nerozumím splátce za zařízení.
- Zapomněl jsem rodičovský PIN pro MAGENTA TV, co dělat?
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.