Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Zapomněl jsem rodičovský PIN pro MAGENTA TV, co dělat?
Máte několik možností jak resetovat rodičovský PIN:
- Po přihlášení v televizní aplikaci v sekci Nastavení.
- Na webovém administračním portále www.magenta-tv.cz/eshop.
- Přes webovou samoobsluhu nebo aplikaci Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Když pošlu deaktivační SMS pro balíček MAGENTA TV, kdy se balíček zruší?
- Zapomněl jsem heslo k MAGENTA TV, co mám dělat?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV (hrazenou platební kartou) aktivovat?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v notebooku nebo na mém PC?
- Na kolika zařízeních můžu používat službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou?
- Jaké jsou přihlašovací údaje do služby MAGENTA TV?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v mobilu nebo tabletu?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?