Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
Službu MAGENTA TV můžete hradit buď ze své platební karty nebo prostřednictvím Google Pay či Apple Pay. Platební metodu si volíte sami v průběhu registrace a později ji můžete kdykoliv změnit v nastavení svého účtu (například z důvodu vypršení platnosti platební karty). Platby se strhávají automaticky každých 30 dní.
- První platba proběhne po skončení sedmidenního zkušebního období (nebo okamžitě po objednání v případě, že uživatel již v minulosti službu MAGENTA TV využíval a na zkušební období již nemá nárok) a každá následující platba se pak strhne po 30 dnech.
- Platby tedy nejsou vázané na kalendářní měsíc.
- V případě, že se nepodaří platbu provést, dojde k dočasnému zablokování vašeho televizního účtu. Po dobu následujících sedmi dní po ukončení posledního předplaceného období se budeme snažit každých 24 hodin platbu provést.
- V případě, že dojde k úspěšné úhradě, začne běžet nové předplacené třicetidenní období. Pokud však ani v této sedmidenní lhůtě nedojde k úhradě, služba bude zrušena, tzn. televizní účet a všechny údaje s ním související budou trvale smazány.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co mám dělat, když neproběhne platba za službu MAGENTA TV?
- Co je služba MAGENTA TV hrazená platební kartou?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou vypnout?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Jak funguje předplatné služby SMS/MMS INFO?
- Jak si nahraji svůj oblíbený seriál v aplikaci MAGENTA TV?
- Jak si mohu nainstalovat aplikaci HBO Max do set-top boxu Skyworth HY4403?