Co mám dělat, když neproběhne platba za službu MAGENTA TV?
- Pokud nedojde ke stržení platby pro následující předplacené období, budeme vás informovat SMSkou a dojde k dočasnému zablokování vašeho televizního účtu.
- Po dobu následujících sedmi dní po ukončení posledního předplaceného období se budeme snažit každých 24 hodin platbu provést.
- V případě, že dojde k úspěšné úhradě, začne běžet nové předplacené třicetidenní období.
- Pokud však ani v této době nedojde k úhradě, služba bude zrušena, tzn. televizní účet a všechny údaje s ním související budou trvale smazány.
- Doporučujeme zkontrolovat, zda nevypršela platnost vaší platební karty a zda je na vašem účtu dostatek finančních prostředků.
- Poté nemusíte čekat na náš pokus o stržení platby, ale můžete sami iniciovat platbu ve správě vašeho televizního účtu.