Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Co musím udělat, abych mohl používat internet v zahraničí?

Nic. Internet bude fungovat stejně jako v ČR, nemusíte měnit žádné nastaveni v telefonu či v počítači.

Ale i tak pro vás máme pár tipů:

  1. Zkontrolujte si, zda máte internet do zahraničí a roaming povolen bezplatným zavoláním na *123*320#.
  2. Vyberte si pro vás to nejlepší datové zvýhodnění.
  3. V případě, že máte aktivní datový balíček Internet v zahraničí a výše zmíněné podmínky splněny, na hranicích se nestane nic a datovat můžete v cizině rovnou s tímto balíčkem. Po jeho vyčerpání se data zastaví a znovu máte možnost je obnovit.
  4. Navíc po celé EU + Norsku, Lichtenštejnsku a na Islandu máte ceny jako v ČR.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci

Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.