Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co musím udělat, abych mohl používat internet v zahraničí?
Nic. Internet bude fungovat stejně jako v ČR, nemusíte měnit žádné nastaveni v telefonu či v počítači.
Ale i tak pro vás máme pár tipů:
- Zkontrolujte si, zda máte internet do zahraničí a roaming povolen bezplatným zavoláním na *123*320#.
- Vyberte si pro vás to nejlepší datové zvýhodnění.
- V případě, že máte aktivní datový balíček Internet v zahraničí a výše zmíněné podmínky splněny, na hranicích se nestane nic a datovat můžete v cizině rovnou s tímto balíčkem. Po jeho vyčerpání se data zastaví a znovu máte možnost je obnovit.
- Navíc po celé EU + Norsku, Lichtenštejnsku a na Islandu máte ceny jako v ČR.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Můžu na svém telefonu používat internet?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Mám aktivní datový balíček, budu mít přenosy zdarma i v zahraničí?
- Můžu si vybrat, jaký roamingový tarif budu používat?
- Proč se mi v zahraničí na počítači nedaří připojit pomocí USB modemu a Internet Manageru?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- V kterých zemích lze použít EU roaming?