Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Mám společné Vyúčtování služeb pro všechna čísla a jsem administrátorem (Zodpovědnou osobou/ADF), ale ve Vyúčtování vidím jen své vlastní telefonní číslo.

Po vstupu do samoobsluhy Můj T-Mobile se zobrazí po pravé straně nad výběrovým menu odkaz „Změnit“.
Po kliknutí na odkaz „Změnit“ je možné si zvolit Administrátorský kontakt. Následně po zobrazení Vyúčtování a přehledu služeb uvidíte celkový přehled pro všechna čísla. Pokud však chcete zobrazit pouze jedno konkrétní číslo, stačí si jej vybrat z roletky, která se nachází ve spodní části přehledu.

V případě, že se Vám tlačítko „Změnit“ nezobrazuje, nejste firemní zákazník nebo nemáte patřičnou administrátorskou roli.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci