Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Mám od vás telefon s tarifem koupený na webu, ale v aplikaci odměnu v podobě dat navíc nevidím. Co mám dělat?

Pokud jste úspěšně dokončili nákup zařízení s tarifem (zařízení vám bylo doručeno) a svou odměnu v apce nevidíte, vyčkejte prosím. Propsání dokončené objednávky do systémů může chvilku trvat, proto může dojít i k drobnému zpoždění. V případě, že ani po delší době balíček na této stránce nevidíte, ani v části Balíčky - Speciální nabídky, kontaktujte nás.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci