Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak získám Magenta 1 Business?
Službu si aktivujete jednoduše v portálu Moje firma. Po přihlášení pod přístupem administrátora se zobrazí na první stránce dlaždice „Magenta 1 Business“.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je Magenta 1 Business a pro koho je určena?
- Kde se přihlásím do portálu Moje firma?
- Jak se přihlásím do portálu Moje firma v případě, že mám pouze nehlasovou službu (např. TV, DSL) a vůbec nemám T-Mobile telefonní číslo?
- Je Magenta 1 i pro podnikatele?
- Mohu s tarifem Next vstoupit do Magenty 1?
- Je omezený maximální počet služeb, které se započítávají do útraty a na které získám slevu v rámci Magenta 1 Business?
- Jsem firemní zákazník a potřebuji objednat nové číslo přímo pod firmu na společnou fakturu, mám postupovat nějak specificky?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Co jsou sdílená data navíc v Magenta 1 Business?
- Jak zjistím stav své objednávky?