Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Můžu přijít během servisního zásahu o svoje data v telefonu nebo aplikace?

Ano. Při určitých servisních zásazích se to může stát. Například v případě uvedení zařízení do továrního nastavení dojde k vymazání všech vašich dat a aplikací. Proto vám určitě doporučujeme provést před reklamací zálohu dat, nejlépe do počítače nebo cloudového uložiště. Návod, jak na to, najdete na stránkách výrobce vašeho zařízení.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci