Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak mohu balíček deaktivovat?
Pokud už balíček nebudete chtít dále používat, jednoduše ho vypnete ve webové samoobsluze Můj T-Mobile nebo v aplikaci Můj T-Mobile.
- Balíčky pro předplacené karty: Po zrušení doběhne aktuálně předplacených 30 dní a následně dojde k ukončení.
- Balíčky k televizi: Zruší se hned a jejich cena se propočítá poměrnou částí podle počtu dní ze zúčtovacího období, ve kterém byly aktivní.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak si mohu na Twistu zapínat či vypínat balíčky?
- Co je odměna za dobití?
- Můžu na svém telefonu používat internet?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Mám na předplacené kartě balíček Neomezené volání do značky T-Mobile. Vztahuje se i na volání do pevných sítí?
- Co mohu jako věrný Twist zákazník získat navíc?
- Zprávy z T-Mobile Info stále přicházejí i po zrušení pravidelného zasílání.
- Jak zrušit pravidelné zasílání zpráv ze služby T-Mobile Info?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou vypnout?
- Mám tarif Twist Našim+, můžu si také zapnout výhodu V síti?