Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Nechci aplikaci, je možné potvrdit změnu tarifu jiným způsobem?

Dokončení změny tarifu nebo prodloužení smlouvy probíhá v aplikaci Můj T-Mobile. Naše aplikace je zdarma a přináší spoustu výhod a tarif si v ní můžete jednoduše kdykoli upravit. Pro více informací se podívejte sem.

Pokud máte telefon, který stažení aplikace neumí, obraťte se na Zákaznické centrum nebo kteroukoli naší prodejnu.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci