Hledat

Nastavení hlasové schránky

Tady jste správně pro pomoc s nastavením Hlasové schránky.

Průvodce nastavením hlasové schránky

  • V internetové samoobsluze Můj T-Mobile si můžete nastavit jazyk hlasové schránky, zabezpečit přístup do vaší hlasové schránky vyžádáním zadání PIN při každém přístupu do hlasové schránky, požádat o reset PINu pro přístup do schránky a možnost přeposílání zpráv až na dvě e-mailové adresy.
  • Ostatní nastavení Hlasové schránky lze provést pomocí hlasového průvodce zavoláním na číslo 3311.
  • V případě, že hlasovou schránku ještě nemáte, tak si ji můžete aktivovat v aplikaci Můj T-Mobile na svém telefonu. Stejným způsobem máte možnost i její deaktivace, ale v tomto případě doporučujeme si aktivovat registr zmeškaných hovorů.

Mohlo by
se vám hodit