Výhody potvrzení e-mailu
Aktuální tipy na výhodné balíčky a novinky
Odměny z programu Našim pro radost
Blesková potvrzení o změnách vašich služeb
Chcete získat výhody? První z odměn vám zašleme ihned po potvrzení vašeho e-mailu.
- A co když už nebudu chtít, z programu Našim pro radost, e-maily s novinkami dostávat?
-
Tak si posílání e-mailů jednoduše zase zrušíte – můžete je zrušit kdykoliv v obdrženém e-mailu s novinkami.
- Je možné u služby Můj limit zasílat informační SMS i na další zvolená čísla?
-
Informační zprávu je možné zasílat ještě na jedno další telefonní číslo ze sítě T-Mobile. Služba je dostupná pouze tarifním zákazníkům. Kompletní informace o službě Můj limit naleznete zde.
- Co je obsahem balíčku StreamOn?
-
Balíček StreamOn zahrnuje audio a video obsah poskytnutý podporovanou mobilní aplikací. Služba nezahrnuje měsíční poplatek za služby partnerů v prémiové verzi. Do audio a video streamingu nepatří obsah třetích stran, který se může vyskytovat v zúčastněných mobilních aplikacích, jako například reklamy, hry, software, textování, osobní komunikační služby (jako jsou hlasové a video hovory, chat a posílání zpráv). Data, která nejsou obsahem partnerských mobilních aplikací a která nejsou zahrnutá v identifikaci poskytnuté partnerem (typicky reklamy, hry apod.), se do datového limitu mohou započítat.
Pokud využíváte programy či aplikace blokující reklamy, užívání služby StreamOn jako takové vám nijak neblokujeme. S ohledem na skutečnost, že nejsme provozovatelem aplikací zařazených do balíčku StreamOn, však nezaručujeme bezvadnou funkčnost těchto aplikací.
- Připravuje T-Mobile jiný věrnostní program?
-
V současné době všichni naši zákazníci mají možnost využívat Kouzelné úterky. Jde o jednoduchý a transparentní věrnostní program, který nabízí okamžité výhody v podobě produktů T-Mobile i našich partnerů.
Ze zpětné vazby od zákazníků víme, že kvitují především výhody, které jsou jim flexibilně šity na míru a dostanou jednoduše ihned a bez podmínek.
- Chtěl bych faktury dostávat e-mailem. Jak na to?
-
Elektronické Vyúčtování si můžete jednoduše a zdarma nastavit prostřednictvím portálu Můj T-Mobile, v sekci „Vyúčtování a platby“ stačí zvolit „Nastavení Vyúčtování“ a „Forma Vyúčtování a upozornění e-mailem“.
Také si zde můžete zvolit, aby vám elektronické Vyúčtování chodilo buď jako příloha e-mailu nebo jako upozornění s odkazem na stránku Můj T-Mobile. Na Můj T-Mobile navíc budete mít Vyúčtování k dispozici na jednom místě, a to až 18 měsíců zpětně.