Potvrďte svůj e-mail v Můj T-Mobile

Výhody potvrzení e-mailu

Aktuální tipy na výhodné balíčky a novinky

Odměny z programu Našim pro radost

Blesková potvrzení o změnách vašich služeb

Chcete získat výhody? První z odměn vám zašleme ihned po potvrzení vašeho e-mailu.

Vyberte prosím sadu restrikcí.
Co se stane, když neprovedu registraci u Deezeru?

Pokud jste získali nárok na 6 měsíců zkušební doby služby Deezer a neprovedli jste registraci, protože službu využívat nechcete, nic se neděje. Službu Vám automaticky po 6 měsících vypneme.

Pokud chcete balíček Deezer za zvýhodněnou cenu od T-Mobile, je potřeba projít registračním procesem, abyste mohli službu začít využívat.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Lze tarif využít i pro volání?

Twist Online je čistě datový tarif. Hlas ani SMS zde tedy nejsou podporovány.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Kam mohu posílat SMS zprávy z veřejné brány?

Z veřejné brány se dají SMS zprávy posílat pouze na čísla značky T-Mobile.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Je možné data z GPS Locatoru získat i častěji, než jednou za 4 minuty?

Ano, v aplikaci k GPS Locatoru je možné zapnout tzv. on-line sledování, kdy GPS Locator odesílá svou polohu do aplikace každých 10 vteřin. V tomto režimu se však výrazně zkrátí výdrž baterie (plně nabitý GPS Locator vydrží v on-line režimu jen cca 6 hodin), a proto aplikace on-line režim po 60 minutách automaticky ukončí. Můžete ho v případě potřeby znovu zapnout. Více informací naleznete zde

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.

Co znamená "Účet je uzamčen"?

Zamykání účtu chrání uživatele před odhalením jeho přístupových hesel (heslo pro t-zones účet, PUK2) cizí osobou prostřednictvím metody testování různých variant. Důvody uzamykání t-zones účtu:

  • Nesprávně zadané vstupní heslo do portálu (účet se uzamkne po PÁTÉM chybném zadání hesla). Uživatel vidí hlášení: "Z bezpečnostních důvodů je tento ÚČET UZAMČEN. Pro jeho odblokování prosím využijte odkaz "Odemknout účet" na www.t-zones.cz".

Řešení: Vstupte na úvodní stránku t-zones a poté na stránku "Odemčení účtu" pomocí odkazu "Zapomněli jste heslo" přímo pod přihlašovacími políčky. Do prvního prázdného pole zadejte své telefonní číslo ve formátu 6xxyyyyyy nebo 7xxyyyyyy, do dalšího první čtyři číslice vašeho kódu PUK2 a a stiskněte tlačítko "Provést". Na stránce "Jednorázové heslo" zadáte jednorázové heslo, které obdržíte formou SMS, na následující stránce "Přístupové heslo" do polí "Přístupové heslo" a "Potvrzení hesla" napíšete Vámi zvolené nové heslo a potvrdíte tlačítkem "Pokračovat". Po obdržení SMS s potvrzením o úspěšném odemčení účtu se můžete znovu přihlásit.

  • Nesprávně zadaný PUK2 (účet se uzamkne po TŘETÍM špatném zadání PUK2 na stránce "Zapomenuté heslo nebo  uzamčený účet" - www.t-zones.cz nebo www.t-mobile.cz, odkaz "Zapomněli jste heslo") Uživatel vidí hlášení: "Z bezpečnostních důvodů je tento ÚČET UZAMČEN. Funkci Odemčení účtu k odblokování můžete využít znovu za 24 hodin".

Řešení: O nové zadání PUK2 se můžete pokusit po uplynutí cca. 24 hodin. Tato doba není stanovena pevně, může být i kratší. Pokud se v průběhu těchto 24 hodin uživatel znovu neúspěšně pokusí přihlásit nebo se pokusí odblokovat uzamčený účet, doba uzamčení se neprodlužuje.

Jak Vám odpověď pomohla?

Děkujeme za Váš komentář.