Nástroj pro vytváření analýz vašeho telekomunikačního provozu včetně grafických výstupů
- Umožňuje exportovat data do formátů .xls, .clv a dalších.
- Pro interní potřeby pomůže s přeúčtováním telekomunikačního provozu.
- Snadný a rychlý přístup k Vyúčtováním služeb
- Nový design sladěný s Microsoft Office 2010, nové technologie (.NET)
INFO Zde si stáhněte jednoduchý manuál, který vám pomůže se změnami v nové verzi SFN III.
Co potřebujete
Co potřebujete, abyste mohli SFN používat?
- uzavřenou Smlouvu významného zákazníka nebo Rámcovou smlouvu
- zvolte si Administrátora fakturace - ten se zaregistruje na našich stránkách v sekci Můj T-Mobile a své přihlašovací údaje bude využívat jako autorizaci pro práci s daty
- připojení k internetu pro stažení dat
- pro instalaci a aktualizaci aplikace administrátorská práva k PC
Systémové požadavky:
- podporované systémy jsou Windows 7 / 8 / 8.1 / 2008 / 2012 / 2016 / 10
- podporovaná architektura je 32b a 64b (technicky se někdy označuje jako x86 a x64)
- dostatek volného místa na disku, při instalaci je potřeba min 2GB paměti na disku.
- Microsoft SQL Server 2000-2016 - Správce firemních nákladů je navržen a optimalizován pouze pro tuto databázi. Je možné přemístit databázi na Linux server (např. z důvodu výkonu HW) za předpokladu, že na Linuxu zprovozněn virtuální stroj s Windows a Microsoft SQL Serverem 2000-2016. Pro verze SQL Serveru 2000 a 2005 již skončila podpora výrobce, aplikaci na těchto verzích lze provozovat, ale nelze garantovat její bezproblémový chod.
Tématu systémových požadavků se podrobněji věnujeme v manuálu (www.t-mobile.cz/sfn3manual).
Podporované protokoly aplikace SFN III
Potřebný software je Microsoft.NET FrameWork 4.0
Stáhněte si
Manuál ke Správci firemních nákladů III 3 MB
Instalace a co dál?
Instalace
Po spuštění instalátoru se zobrazí jednoduchý průvodce, který vás celou instalací krok za krokem provede. Během instalace SFN III si aplikace vyžádá software Microsoft.NET FrameWork 4.0. - pokud ho nemáte, můžete ho získat zdarma stažením z internetu , případně se obraťte na svého administrátora.
SFN III nainstalováno. Co dál?
- spusťte aplikaci a připojte se přes funkci Načtení stažení dat k serveru T-Mobile - budete potřebovat přihlašovací jméno a heslo administrátora fakturace
- vyberte si ze seznamu dostupných vyúčtování ty faktury, které chcete stáhnout do svého počítače
- pusťte se do práce! Další zpracování dat už bude probíhat přímo ve vaší aplikaci
SFN III neumožňuje zpracovávat data obsahující sdílené volné jednotky, kredity a poplatky, např. v rámci tarifu FIRMA, kdy tyto jednotky není možné alokovat na jednotlivá telefonní čísla. Analýzy, reporty a přeúčtování v SFN III proto nedoporučujeme používat při současném využívání sdílených volných jednotek, kreditů a poplatků.
Jak probíhá aktualizace?
Aktualizace se spouští automaticky přímo z aplikace SFN III. Jakmile je k dispozici nová verze je zobrazeno upozornění „Nová verze je dostupná ke stažení". Kliknutím na upozornění dojde k aktualizaci aplikace. Pokud nemáte administátorská práva, nemůžete sami aplikaci aktualizovat - upozorní vás na to dialogové okno s informací, že se máte obrátit na svého administrátora.
Popis změn v novějších verzích SFN III
Obr. 1.: Aktualizace: potvrzovací dialogové okno
Ověření existence nové verze můžete také provést přes volbu "Kontrola aktualizací" v menu SFN III (kliknutím na ikonku telefonu vlevo nahoře).
Obr. 2: Kontrola dostupných aktualizací
Co vše v SFN najdete?
- Vyúčtováním služeb
- Souhrnné účty (Souhrnný přehled služeb a případně Přehled služeb po číslech)
- Podrobné výpisy služeb
Řešení problémů
Máme pro vás pár návodů, jak si poradit s nejčastějšími problémy.
Změny
Podívejte se, co jsme pro vás vylepšili v nové verzi.