Požadavek máte ihned vyřízený. Nemusíte čekat na spojení s operátorem.
Týna je pro vás k dispozici každý den, 24 hodin denně.
Komunikovat s ní můžete pomocí krátkých vět či slovních spojení. Vše je jednoduché.
S čím mi Týna pomůže?
Na Týnu můžete narazit při zavolání na naší zákaznickou linku. Pomůže vám s vyřízením vašeho požadavku a v případě nesnází vás přepojí na operátora. Zjistěte jaké oblasti požadavků umí Týna vyřídit.
Při komunikaci s Týnou doporučujeme používat slova, či krátká slovní spojení. Pokud je to možné, pokuste se omezit zvuky v pozadí či hovor s jinými osobami.
Změna tarifu
Informace o mém tarifu
Vyúčtování
Nefunguje mi internet
Nabídka tarifu
Nepřišla mi faktura
Další rady, jak správně s Týnou komunikovat
Nechte Týnu domluvit
Vybírejte nejlépe z nabízených možností od Týny
Odpovídejte nejjednodušším možným způsobem, nejlépe ANO nebo NE, pokud je to možné
Dlouhá souvětí Týna zatím neumí zapracovat, proto používejte slova nebo krátká slovní spojení
Slovní spojení, jako „Potřebuji zjistit" nebo „Rád bych věděl", není zapotřebí používat