Virtuální asistentka,
Týna
Víc volného času, méně starostí.
Požadavek máte ihned vyřízený.
Nemusíte čekat na spojení s
operátorem.
Týna je pro vás k dispozici každý
den, 24 hodin denně.
Komunikovat s ní můžete pomocí krátkých
vět
či slovních spojení.
Vše
je jednoduché.
S čím mi Týna pomůže?
Na Týnu můžete narazit při zavolání na naší zákaznickou linku. Pomůže vám s vyřízením vašeho požadavku a v případě nesnází vás přepojí na operátora. Zjistěte jaké oblasti požadavků umí Týna vyřídit.
Příklady klíčových slov, kterým Týna rozumí
Při komunikaci s Týnou doporučujeme používat slova, či krátká slovní spojení. Pokud je to možné, pokuste se omezit zvuky v pozadí či hovor s jinými osobami.
-
Změna tarifu
-
Informace o mém tarifu
-
Vyúčtování
-
Nefunguje mi internet
-
Nabídka tarifu
-
Nepřišla mi faktura
Další rady, jak správně s Týnou komunikovat
- Nechte Týnu domluvit
- Vybírejte nejlépe z nabízených možností od Týny
- Odpovídejte nejjednodušším možným způsobem, nejlépe ANO nebo NE, pokud je to možné
- Dlouhá souvětí Týna zatím neumí zapracovat, proto používejte slova nebo krátká slovní spojení
- Slovní spojení, jako „Potřebuji zjistit" nebo „Rád bych věděl", není zapotřebí používat