Hledat

Virtuální asistentka,
Týna

Víc volného času, méně starostí.

Požadavek máte ihned vyřízený.
Nemusíte čekat na spojení s operátorem.

Týna je pro vás k dispozici každý
den, 24 hodin denně.

Komunikovat s ní můžete pomocí krátkých
vět či slovních spojení. Vše je jednoduché.

S čím mi Týna pomůže?

Na Týnu můžete narazit při zavolání na naší zákaznickou linku. Pomůže vám s vyřízením vašeho požadavku a v případě nesnází vás přepojí na operátora. Zjistěte jaké oblasti požadavků umí Týna vyřídit.

Příklady klíčových slov, kterým Týna rozumí

Při komunikaci s Týnou doporučujeme používat slova, či krátká slovní spojení. Pokud je to možné, pokuste se omezit zvuky v pozadí či hovor s jinými osobami.

  • Změna tarifu
  • Informace o mém tarifu
  • Vyúčtování
  • Nefunguje mi internet
  • Nabídka tarifu
  • Nepřišla mi faktura

Další rady, jak správně s Týnou komunikovat

  • Nechte Týnu domluvit
  • Vybírejte nejlépe z nabízených možností od Týny
  • Odpovídejte nejjednodušším možným způsobem, nejlépe ANO nebo NE, pokud je to možné
  • Dlouhá souvětí Týna zatím neumí zapracovat, proto používejte slova nebo krátká slovní spojení
  • Slovní spojení, jako „Potřebuji zjistit" nebo „Rád bych věděl", není zapotřebí používat