Virtuální asistentka,
Týna

Víc volného času, méně starostí.

Požadavek máte ihned vyřízený.
Nemusíte čekat na spojení s operátorem.

Týna je pro vás k dispozici každý
den, i o víkendu.

Komunikovat s ní můžete pomocí krátkých
vět či slovních spojení. Vše je jednoduché.

S čím mi Týna pomůže?

Na Týnu můžete narazit při zavolání na naši zákaznickou linku. Pomůže vám s vyřízením vašeho požadavku a v případě nesnází vás přepojí na operátora. Týna umí řešit tyto oblasti požadavků:

Vyúčtování

Internet

Poruchy

Tarify

Smlouvy

Příklady klíčových slov, kterým Týna rozumí

Při komunikaci s Týnou doporučujeme používat slova, či krátká slovní spojení. Pokud je to možné, pokuste se omezit zvuky v pozadí či hovor s jinými osobami.

  • Datový limit
  • Informace o mém tarifu
  • Vyúčtování
  • Nabídka tarifu
  • Nabídka internetu
  • Porucha internetu

Další rady, jak správně s Týnou komunikovat

  • Nechte Týnu domluvit
  • Vybírejte nejlépe z nabízených možností od Týny
  • Odpovídejte nejjednodušším možným způsobem, nejlépe ANO nebo NE, pokud je to možné
  • Dlouhá souvětí Týna zatím neumí zapracovat, proto používejte slova nebo krátká slovní spojení
  • Slovní spojení, jako „Potřebuji zjistit" nebo „Rád bych věděl", není zapotřebí používat