Jak zaplatit vyúčtování

Plaťte chytře - vyberte si nejpohodlnější způsob.

  • Nejlepší je inkaso - je nejpohodlnější a je bezpečné.
  • Platba on-line je nejrychlejší, peníze jsou připsány okamžitě.
  • Na výběr máte samozřejmě i další možnosti, stačí si jen níže vybrat.

Co potřebujete pro úhradu

  • Číslo účtu T-Mobile: 19-2235210247.
  • Kód banky: 0100 (Komerční banka), 0300 (ČSOB) nebo 0800 (Česká spořitelna) - vyberte si podle banky, u které máte účet. A pokud ta vaše v seznamu chybí, vyberte si třeba podle nálady, všechny 3 kódy fungují.
  • Variabilní symbol najdete na svém vyúčtování nebo v SMS od služby Můj účet.

Měsíční Vyúčtování služeb

Pro zobrazení Vašeho nastavení se přihlaste.

Přihlásit

Litujeme, ale došlo k chybě. Opakujte prosím svůj požadavek později nebo kontaktujte naše Zákaznické centrum na lince 4603.

Platba on-line

Zaplaťte Vyúčtování on-line platební kartou. Je to zdarma a částka je na náš účet převedena okamžitě. To se hodí, třeba když potřebujete rychle odblokovat služby. Na platební kartě je nutné mít povolené platby přes internet.

Přihlaste se do Můj T-Mobile a nemusíte vyplňovat údaje o Vyúčtování.

Platba on-line

Zde zadejte variabilní symbol Vyúčtování služeb, které chcete uhradit. Najdete jej na svém Vyúčtování.


Částka, kterou chcete hradit.


Na tuto e-mailovou adresu Vám zašleme potvrzení o platbě.

Po odeslání budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu

* značí povinná pole

Inkaso

  • Pohodlný a bezpečný způsob platby.
  • Nemusíte se bát o včasnost platby, částka se strhne automaticky z vašeho účtu.
  • Pro větší bezpečí si nastavujete maximální limit pro inkaso - doporučujeme vám nastavit si limit alespoň o 500 Kč vyšší než je vaše průměrná útrata, aby v případě nestandardního provozu (například při pobytu v zahraničí), mohlo být vyúčtování v pořádku uhrazeno.
  • 100% záruka vrácení platby - v případě reklamace vám všechny peníze vrátíme, dokud ji nevyřešíme.
  • Přidáme vám na půl roku 20 SMS každý měsíc zdarma (na jednu fakturační skupinu, pokud nemáte Rámcovou smlouvu).

Jak na to?

  • Aktivujte si inkaso v Můj T-Mobile.
  • Na vašem účtu dejte souhlas k inkasu (například přes internetové bankovnictví) ve prospěch účtu T-Mobile: 19-2235210247/kód banky

    Pokud máte účet u:
    České spořitelny, zadejte číslo účtu: 19-2235210247/0800
    ČSOB
    , zadejte číslo účtu: 19-2235210247/0300
    Komerční banky, zadejte číslo účtu: 19-2235210247/0100

    Máte-li účet u jiné banky než výše uvedené, zadejte souhlas s inkasem ve prospěch účtu 19-2235210247/0100.
  • Po úspěšném nastavení u nás i v bance bude následující měsíční vyúčtování uhrazeno automaticky z vašeho účtu.

 

Inkasní platba

Pro zobrazení Vašeho nastavení se přihlaste.

Přihlásit

Litujeme, ale došlo k chybě. Opakujte prosím svůj požadavek později nebo kontaktujte naše Zákaznické centrum na lince 4603.

Pomocí QR kódu

Nebaví vás přepisovat údaje z Vyúčtování do internetového bankovnictví? Hlídat, aby člověk nějaké číslo nespletl? Nás taky ne. Proto jsme pro vaše chytré telefony připravili možnost zadat platbu jediným klikem přes QR kód.

Jak platba probíhá?

  1. Přihlaste se v chytrém telefonu do aplikace mobilního bankovnictví.
  2. Zvolte způsob platby QR kód a automaticky se vám spustí fotoaparát (čtečka QR kódu).
  3. Sejměte QR kód - data z něj se přepíšou do platebního příkazu, který zkontrolujte a potvrďte.
    QR kód
  4. Hotovo, platební příkaz je vytvořen.

 

Co je to vlastně QR kód?

Je to obdoba čárového kódu ve čtvercové podobě.

Proč ho používat pro platbu?

Je to jednoduché a rychlé. Údaje pro platbu už nebudete muset přepisovat.

Co pro to potřebuji?

Stačí vám jen smartphone (chytrý telefon) a funkční aplikace vaší banky pro mobilní bankovnictví.

Umí to moje banka a kde najdu aplikaci mobilního bankovnictví?

Informace o mobilních aplikacích a podpoře QR platby najdete na stránkách své banky. Případně vám pomohou operátoři na zákaznické lince banky.
Platbu pomocí QR kódu podporují tyto banky:

Logo ČSOB Era Logo KB Logo Raiffeisen Bank Logo Air Bank Logo ČSFio Banka

Máte-li účet v jiné bance, pro více informací se obraťte na svou banku.

Informace o QR platbě naleznete na www.qr-platba.cz.

Převod

  • Platíte jen poplatek své bance.
  • Informace o platbě získáme během 1-2 pracovních dnů.

Na poště

Poštovní poukázka A

  • Zaplatit můžete na kterékoli poště.
  • Platíte jen poplatek dle ceníku České pošty.
  • Informace o platbě získáme během 2-3 pracovních dnů.

Na prodejně

Vklad v bance

  • Zaplatit můžete na účet T-Mobile 19-2235210247 v kterékoliv pobočce Komerční banky, ČSOB nebo České spořitelny.
  • Platíte poplatek dle ceníku konkrétní banky.
  • Informaci o platbě získáme již následující pracovní den.