Test Marwell
Kontakt na pověřence pro ochranu osobních údajů
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s., se sídlem Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4, IČO 64949681, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 3787 (dále jen T-Mobile") ustanovila v souladu s čl. 37 Nařízení (dále jen „Pověřenec")
Pověřence můžete, v otázkách týkající se ochrany osobních údajů, kontaktovat:
- písemně na adrese sídle společnosti: T-Mobile Czech Republic a.s. Pověřenec pro ochranu osobních údajů, Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4 nebo
- prostřednictvím formuláře uvedeného níže.
Pověřenec je tu pro vás pouze v otázkách týkajících se ochrany osobních údajů. Pro řešení vašich dotazů týkající se našich služeb se prosím obracejte na naše standardní kanály.
Otázky a odpovědi
Podnět můžete pověřenci poslat kdykoliv, nicméně jsme pro vás připravili pár otázek a odpovědí, které by Vám mohli být nápomocné.
-
Chtěl bych opravit svoje údaje
-
Některé své údaje můžete upravit přímo v Můj T-Mobile, u jiných se pak musíte dostavit na jednu z našich prodejen.
-
Chci odvolat souhlas se zpracováním svých údajů
-
Jste-li naším zákazníkem, můžete si svá oprávnění jednoduše spravovat v sekci Smlouva – Nastavení souhlasů.
-
T-Mobile mi poslal nevyžádanou reklamu emailem
-
Jste-li naším zákazníkem, prosím zkontrolujte se v naší samoobsluze Můj T-Mobile, jaká oprávnění/souhlasy jste nám dali. Můžete si jednoduše nastavit oprávnění i podle jednotlivých kanálů, např. i email. Vše najdete jednoduše v Můj T-Mobile v sekci Smlouva – Nastavení souhlasů.
Nejste-li naším zákazníkem, prosím využijte odkaz v zaslaném emailu nebo využijte formulář níže. -
T-Mobile mi poslal nevyžádanou reklamu na můj telefon
-
Jste-li naším zákazníkem, prosím zkontrolujte se v naší samoobsluze Můj T-Mobile, jaká oprávnění/souhlasy jste nám dali. Můžete si jednoduše nastavit oprávnění i podle jednotlivých kanálů SMS/MMS. Vše najdete jednoduše v Můj T-Mobile v sekci Smlouva – Nastavení souhlasů.
Změnit oprávnění/odvolat souhlas můžete i na telefonním čísle, z kterého Vám byly SMS zaslána, tj. 4603
Byla-li Vám reklama doručena z jiného telefonního čísla, nejde o obchodní sdělení T-Mobile. -
Na moji emailovou adresu chodí informace o službě/vyúčtování, které není moje
-
Prosím kontaktujte nás na prostřednictvím našich standardních kanálů.
-
Chci vědět, jaké informace o mne T-Mobile zpracovává
-
Pokud jste naším zákazníkem, můžete si jednoduše požádat přes naši Samoobsluhu Můj T-Mobile. Pokud nejste našim zákazníkem, musíte zajít k nám na prodejnu, abychom ověřili vaši totožnost a zadali váš požadavek.
V případě, že máte dotazy týkající se používání vašich osobních údajů… můžete použít níže uvedený kontaktní formulář.
Časté dotazy
Mám novou smlouvu - kdy mi přijde první Vyúčtování?
Záleží na vašem zúčtovacím období a na tom, jaký typ faktury máte:
- Zúčtovací období je doba, za kterou vystavujeme Vyúčtování služeb. Většinou to bývá jeden měsíc, který se ale nemusí nutně řídit podle kalendáře (nemusí tedy začínat prvního v měsíci, ale třeba až šestého).
- Kdy přesně vaše zúčtovací období začíná a končí, se dočtete ve smlouvě v části „Vyúčtování a placení služeb“ nebo v samoobsluze Můj T-Mobile.
Jak si můžu měnit/nastavovat data v mém tarifu?
Kolik máte ve svém tarifu dat, si můžete jednoduše zkontrolovat v samoobsluze Můj T-Mobile.
V aktuálních tarifech, stejně jako v předchozí generaci tarifů, už máte data rovnou.
Pokud nemáte zrovna tarif s Neomezenými daty, je možné data po jejich vyčerpání navýšit. Stačí změnit na tarif s větším obsahem dat, nebo si jednorázově dokoupíte nová.
Kde najdu svou smlouvu v elektronické podobě?
Pokud jste uzavřeli smlouvu na prodejním místě s podpisem elektronickou tužkou, najdete ji po aktivaci vaší služby v elektronické podobě ve webové samoobsluze Můj T-Mobile v části Smlouva > Přehled smluv > Zobrazit dokumenty. Po rozkliknutí je možné elektronickou smlouvu zobrazit nebo stáhnout do počítače. Z bezpečnostních důvodů je potřeba zadat heslo pro komunikaci.
Vidím na prvním Vyúčtování služeb nižší cenu, není to chyba?
- Kdepak, není. To vám jenom za první zúčtovací období účtujeme služby až od toho dne, kdy jste naše služby opravdu začali používat, protože je to tak podle nás fér.
- Pokud máte například měsíční paušál za 349 Kč (vč. DPH) a z 30 dnů zúčtovacího období jste ho měli jenom 10 dní, zaplatíte poprvé za paušál jen 116,33 Kč (vč. DPH). Máme tu i jednoduchý výpočet (349 Kč / 30 dní × 10 dní) pro ty, kdo chtějí jasná čísla.
Je složité se do samoobsluhy Můj T-Mobile přihlásit?
Je to tak jednoduché, že už nebudete chtít kontrolovat účet jinak.
Na výběr máte dva způsoby:
- Zaregistrovat se - to se hodí, pokud na Můj T-Mobile chodíte častěji.
- Do Můj T-Mobile se můžete přihlásit i jednorázově - stačí zadat telefonní číslo a my vám pošleme SMS s heslem. Všechno o prvním přihlášení najdete tady.
Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
Záleží na vašem zúčtovacím období a typu Vyúčtování:
- zúčtovací období je doba, za kterou vystavujeme Vyúčtování služeb. Většinou to bývá jeden měsíc, který se ale nemusí nutně řídit podle kalendáře (nemusí tedy začínat prvního v měsíci, ale třeba až šestého). Kdy přesně vaše zúčtovací období začíná a končí, se dozvíte na objednávce v části „Vyúčtování a placení služeb“ nebo v samoobsluze Můj T-Mobile.
- typ Vyúčtování služeb:
- Elektronické
- ať se děje, co se děje, najdete ho už 3. den po konci zúčtovacího období v samoobsluze Můj T-Mobile,
- nebo si ho můžete nechat posílat e-mailem – jak vám to bude víc vyhovovat.
- Tištěné
- vám dorazí poštou zhruba čtyři až pět dní po konci vašeho zúčtovacího období,
- nebo se na něj můžete podívat už třetí den v samoobsluze Můj T-Mobile.
- Elektronické
Potřebuji doručit telefon jindy a jinak. Co mám dělat?
Že se změní situace, to se může stát! V tom případě nám zavolejte na 800 73 73 73 a my vám poradíme, jak dál postupovat. Pokud vám už kurýr poslal SMSku s termínem doručování a ten vám nevyhovuje, požádejte přímo kurýra o náhradní.
Kde najdu PIN, PUK nebo heslo k online službám?
Původní PIN a PUK kód najdete v úvodním dopise nebo na plastovém obalu, který jste od nás na začátku dostali společně se SIM kartou.
PUK kód se dá také zjistit v Můj T-Mobile v sekci Smlouva > SIM karta > PUK kódy nebo pomocí odeslání kódu *123*307# přímo z vašeho mobilu jako když voláte telefonní číslo.
Co je dobré vědět o PIN a PUK:
- PIN kód chrání vaši SIM kartu před zneužitím jinou osobou, je to takové vstupní heslo. Pokud ho třikrát po sobě zadáte nesprávně, přístup k SIM kartě se zablokuje. K odblokování SIM je pak potřeba PUK kód.
- PUK má taky omezený počet pokusů, pokud ho desetkrát po sobě zadáte nesprávně, SIM karta se zablokuje napořád. Pak je potřeba si říct o novou SIM kartu přes Zákaznické centrum, v prodejně T-Mobile nebo on-line v Můj T-Mobile.
Uzavřel jsem s vámi smlouvu a přišla mi nová SIM karta, kdy bude aktivní?
SIM karta s paušálem je tak chytrá, že se sama aktivuje maximálně do dvou pracovních dnů od doručení. Platí to pro SIM karty objednané přes Zákaznické centrum nebo přes eShop, které vám dovezl kurýr.
Číslo použijeme jen pro nezbytný kontakt. Více