Končí vám
smlouva?
Naši zákazníci jsou pro nás důležití. Připravili jsme proto pro vás speciální nabídku, se kterou si můžete změnit tarif nebo prodloužit smlouvu s telefonem za zvýhodněnou cenu na 24 měsíců.
Důvody,
proč být s námi
Největší pokrytí
LTE síť je již dostupná pro více než 99,8% populace. Datovat tak můžete po celé ČR.
Nejvíce zákazníků
Jako jednička mezi českými operátory máme kvalitní a bezpečnou síť, což potvrzují pravidelné testy.
Pravidelné odměny
Říkáme jim Srdcovky, a to právem. Můžete počítat s neomezenými daty, datovými balíčky a dalšimi výhodami.
Vyberte variantu, která vám sedne
Můžete si smlouvu prodloužit s novým telefonem, na který vám přidáme slevu až 5 000 Kč nebo si tarif můžete jednoduše změnit.
- Prodloužit smlouvu s telefonem
- Změnit tarif
S tarifem můžeš mít navíc nový telefon za skvělou cenu
Když si u nás s tarifem pořídíte i nový telefon, přidáme vám na něj slevu až 5 000 Kč. Stačí si k telefonu vzít tarif na 24 měsíců a sleva je vaše.
- Ihned k odeslání
- Doprava zdarma
- Vrácení zdarma do 14 dnů
Tarif změníte snadno, klidně každý měsíc
Získáte tím víc dat i svobody — po vypršení vaší současné smlouvy se vám nový tarif automaticky změní na variantu bez závazku.
- S našimi tarify budete pořád online
- 5G rychlost
- Tarif můžete kdykoliv změnit
Poradíme vám s výběrem?
Zanechte nám svoje číslo a náš operátor se Vám ozve a poradí.
Vše snadno vyřešíte
Většinu nastavení hravě zvládnete sami
přes naší aplikaci nebo web.
Pohodlnou správu máte neustále po ruce
Tarif můžete bezplatně změnit jednou měsíčně, přesně podle vašich aktuálních potřeb – na vyšší i nižší. Při následném vyúčtování budete platit nejprve poměrnou část podle dní využívání každého z tarifů.
Zvládnete to v naší apce, přes web, infolinku, nebo na prodejně.
Na prodejně nebo
bezplatné infolince
Čekají na vás odborníci na svém místě, stejně tak spousta zařízení, která si můžete ihned odnést domů.
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků.
Vaši
otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď
bez čekání.
Jak si mohu změnit tarif?
Změnu tarifu je možné snadno provést přímo v aplikaci Můj T-Mobile Stačí, když v aplikaci půjdete na detail svého tel. čísla, kde uvidíte tlačítko "Změnit tarif".
Po kliknutí na tlačítko vám ukážeme nabídku na míru. Stačí si poté zvolit některý z nabízených tarifů, potvrdit a tarif vám bude s okamžitou platností změněn. Změnu provedete sami bez zbytečného papírování, ať jste kdekoli. V případě, že tlačítko pro změnu tarifu na svém čísle nevidíte, pravděpodobně v danou chvíli změnit tarif není možné.
Jak často si mohu měnit tarif?
Tarif si můžete změnit jednou za měsíc, resp. jednou za vaše zúčtovací období. Jaké máte zúčtovací období, zjistíte na vašem Vyúčtování služeb.
Chci změnit tarif a pořídit si k tomu telefon. Je to možné?
Ano v případě, že si zakoupíte telefon se slevou nebo na splátky bez navýšení, dojde k prodloužení vaší smlouvy na 24 měsíců. Toto prodloužení smlouvy proběhne úspěšně v případě, že se aktuálně blíží konec vaší současné smlouvy.
Změnil jsem si tarif. Budu ho moci využívat okamžitě?
Ano, tarif máte aktivní okamžitě.
Mám tarif s telefonem a smlouva mi končí až za nějakou dobu - mohu bezplatně přejít na některý z nových tarifů?
Ano, je to možné. Stačí si z naší nabídky vybrat ten, který má stejný nebo vyšší měsíční paušál jako váš současný tarif a s ním pak dodržet původně sjednanou dobu trvání smlouvy.
Jsem členem Magenta skupiny. Když změním tarif, neovlivní to naše výhody?
Ano, změnu tarifu můžete provést, i pokud jste součástí Magenta skupiny. Jen nezapomeňte na výši měsíčního paušálu, kterou je třeba dodržet pro zachování výhod Magenty.
Nedávno jsem si prodloužil smlouvu, mám i já právo na změnu tarifu?
Ano. Pokud by vám vyhovoval více některý z nově nabízených tarifů.
Mám tarif se smlouvou na dobu určitou, změní se to, když změním tarif?
Ne, nezmění. Délka závazku se vám nijak neprodlouží. Jiná situace by byla, kdybyste si v rámci změny tarifu od nás kupoval telefon nebo jiné zařízení.
Potřebuji mít speciální oprávnění pro změnu tarifu?
Změnit tarif může kdokoliv se standardním oprávněním nebo s oprávněním "zodpovědná osoba". Jaké máte oprávnění, vám rádi sdělí naši kolegové na infolince.