Registr zmeškaných hovorů
I když nejste k zastižení a nemáte hlasovou schránku, víte, kdo vám volal.
Služba je zdarma a můžete ji využívat jak s tarifem, tak s Twistem.
Registr zmeškaných hovorů funguje i v roamingu.
Jakmile se přihlásíte do sítě, pošleme vám SMSku s telefonními čísly volajících a časem, kdy se vám pokoušeli dovolat. SMSku vám zašleme i v případě, že jste se někomu nedovolali a volaný se opět přihlásil do sítě.
Fungování v roamingu
V roamingu funguje registr zmeškaných hovorů v případě, že jste odhlášeni ze sítě (vypnutím telefonu, nedostupným signálem či kvůli vybité baterii).
Přesměrování
Máte-li nastavené přesměrování hovorů v případě nedostupnosti, nebude registr zmeškaných hovorů fungovat. Vámi nastavené přesměrování má totiž přednost před přesměrováním v rámci služby.
Jak si službu objednáte?
Online v Můj T-Mobile
Pomocí SMS
Pošlete SMS ve tvaru REGISTR A na číslo 4603.
Službu deaktivujete pomocí SMS na číslo 4603 ve tvaru REGISTR D.
Stav služby zjistíte pomocí SMS na číslo 4603 ve tvaru REGISTR S.
Je dobré vědět
- Každý zmeškaný hovor vám oznámíme SMSkou, celkem můžete dostat až čtyři SMS s posledními čtyřmi čísly, která se vám pokoušela dovolat v uplynulých 48 hodinách. Za každé volající číslo dostanete jednu SMS, opakovaná volání z jednoho čísla spojíme do jedné SMS. Čas v SMSce udává poslední pokus volaného čísla o spojení s vámi.
- SMS se posílá z čísla volaného, a to v případě, že je zákazníkem T-Mobile, má aktivní hlasovou schránku nebo registr zmeškaných hovorůa nevyjádřil svůj nesouhlas s poskytováním těchto informací.
- Pokud byste nesouhlas s poskytováním informací o vaší dostupnosti chtěli vyjádřit vy, stačí poslat SMS ve tvaru BID A na 4603.
Upozornění: Registr zmeškaných hovorů nelze mít aktivní současně se službou Hlasová schránka (která ovšem umožňuje podobnou funkci, a to SMS informace o volajících).