Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Co znamená, že se mám přihlásit? Nemám u vás zatím žádnou SIM kartu.

eShop umožňuje objednání zboží či služeb jen přihlášeným zákazníkům, kteří zadají své základní údaje. V případě, že si chcete objednat zboží na eShopu a nejste zákazníkem T-Mobile, můžete využít jednorázový vstup, kam zadáte své telefonní číslo (může být číslo od jakéhokoliv mobilního operátora), vstoupíte do eShopu a můžete uskutečnit objednávku.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci