Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Pro koho je Asistenční služba určená?
Asistenční službu mohou využívat všichni stávající i noví zákazníci Chytrého auta po odsouhlasení podmínek ÚAMK (platí pro všechny tarify – Chytré auto, Twist Chytré auto, Chytré auto WiFi Standard, Chytré auto WiFi Premium).
Aktivace služby probíhá za 24 hodin po odsouhlasení podmínek.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je Asistenční služba v Chytrém autě?
- Jak si Asistenční službu v aplikaci aktivuji?
- Lze Asistenční službu využít hned po odsouhlasení podmínek?
- Co všechno umí Chytré auto?
- Musím mít v Magentě 1 mobilní i fixní služby najednou? Co když mám jen mobilní služby?
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
- V kterých zemích lze použít EU roaming?
- Můžu si vybrat, jaký roamingový tarif budu používat?
- Proč už nelze objednat službu MAGENTA TV SAT?