Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Pro koho je Asistenční služba určená?
Asistenční službu mohou využívat všichni stávající i noví zákazníci Chytrého auta po odsouhlasení podmínek ÚAMK (platí pro všechny tarify – Chytré auto, Twist Chytré auto, Chytré auto WiFi Standard, Chytré auto WiFi Premium).
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je Asistenční služba v Chytrém autě?
- Jak si Asistenční službu v aplikaci aktivuji?
- Musím mít v Magentě 1 mobilní i fixní služby najednou? Co když mám jen mobilní služby?
- Musím si aktivovat nějakou službu, aby moje číslo fungovalo i v zahraničí?
- Co všechno umí Chytré auto?
- Můžu mít v Magentě 1 i služby s měsíčním paušálem nižším než 399 Kč?
- Proč chcete zálohu za roaming? Jak dlouho musím být zákazník, abych neskládal zálohu?
- V kterých zemích lze použít EU roaming?
- K jakým službám mohu získat Max v ceně služby?
- Na kolika zařízeních lze sledovat MAGENTA TV?