Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak si Asistenční službu v aplikaci aktivuji?
Asistenční službu najdete v sekci Služby na hlavní stránce aplikace. Je nutné odsouhlasit podmínky ÚAMK a být seznámeni s funkcionalitou Asistenční služby.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je Asistenční služba v Chytrém autě?
- Pro koho je Asistenční služba určená?
- Chtěl(a) bych si změnit své uživatelské jméno. Jak mám postupovat?
- Mohu s tarifem Next vstoupit do Magenty 1?
- Jak a kde zjistím ceny svého tarifu či služeb?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Co všechno umí aplikace Můj T-Mobile?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Jak si mohu na Twistu zapínat či vypínat balíčky?
- Chci používat připojení přes Wi-Fi. Můj xDSL a FTTx modem toto připojení podporuje. Jak si toto připojení aktivuji?