Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Můžu vstoupit do Magenty 1, když mám telefon s podmíněnou slevou?
Ano, vaše Účastnická smlouva i s čerpanou podmíněnou slevou není vůbec žádná překážka pro vstup do Magenty 1.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám již Magenta 1 Business a objevil se mi na vyúčtování tzv. Podmíněný příspěvek. Co to znamená?
- Mohu s novým tarifem vstoupit do Magenty 1 a využívat její výhody?
- Mohu s tarifem Next vstoupit do Magenty 1?
- Co se stane se slevou na měsíční paušál, kterou jsem získal při uzavření Účastnické smlouvy, pokud si založím Magentu 1?
- Můžu mít v Magentě 1 i Twist kartu?
- Co se stane, když potřebuji víc dat a svůj hlasový tarif, který už mám v Magentě 1 malé, změním na vyšší tarif za 650 Kč?
- Může babička s dědou platit za své služby zvlášť, i když je mám já ve své Magentě 1?
- Je omezený maximální počet služeb, které se započítávají do útraty a na které získám slevu v rámci Magenta 1 Business?
- Můžu si založit Magentu 1, když mám Twist kartu a k tomu si objednám Pevný internet?
- Musím mít v Magentě 1 mobilní i fixní služby najednou? Co když mám jen mobilní služby?