Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Uvidím detail smlouvy v app?
Detail smlouvy v aplikaci aktuálně nezobrazujeme, je dostupný ke stažení ve webové samoobsluze Můj T-Mobile (odkaz) v části Smlouvy. Přihlášení je zde stejné jako do aplikace Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde najdu v app své vyúčtování?
- Kde si mohu stáhnout aplikaci MAGENTA TV?
- Mám možnost náhledu na Vyúčtování služeb na internetu?
- Kde najdu svou smlouvu v elektronické podobě?
- Mohu spravovat kromě hlasových tarifů v apce i třeba MAGENTA TV?
- Jaké kontakty v apce můžu spravovat?
- Mám společné Vyúčtování služeb pro všechna čísla a jsem administrátorem (Zodpovědnou osobou/ADF), ale ve Vyúčtování vidím jen své vlastní telefonní číslo.
- Zapomněl jsem rodičovský PIN pro MAGENTA TV, co dělat?
- Kdy mi končí smlouva?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?