Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak je služba Wi-Fi volání účtována?
Za uskutečněné odchozí hovory nebo odeslané SMS/MMS platíte cenu dle svého tarifu, případně uplatňujete své volné jednotky.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Musí mít volaný telefon také aktivní Wi-Fi volání?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Když volám na české číslo, které je v zahraničí, kolik mě to bude stát?
- Kdo mi může zavolat, když jsem na Wi-Fi volání?
- Můžu využít balíček volných minut nebo SMS do všech sítí, který mám zapnutý nad rámec svého tarifu, i v EU?
- Pokud odešlu ze svého telefonu MMS, budu platit za přenesená data?
- Čerpám data ze svého datového limitu při Wi-Fi volání?
- Co se stane, když v rámci služby Magenta 1 čerpám společná data a najednou se dostanu o úroveň níž, kde výhoda společných dat není? Budu muset společná data doplácet?
- Mohu odměnu využívat v EU v rámci roamingu?
- Co když mám v tarifu/balíčku volné nebo neomezené minuty nebo SMS na čísla značky T-Mobile? Můžu je využít i v EU?