Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Proč chcete zálohu za roaming? Jak dlouho musím být zákazník, abych neskládal zálohu?

Všichni naši zákazníci mají zapnutý roaming ihned po aktivaci SIM karty.

  • Tarifní zákazníci a zákazníci s předplacenou kartou Twist k některým z balíčků s neomezeným voláním do všech sítí, kteří jsou s námi méně než 3 měsíce, mají nastaven tarif T-Mobile Roaming Start. S ním se pohodlně dovolají v Evropě v rámci navštívené země a do ČR, není však možné volat do třetí země (např. z Německa do Itálie).
  • Pokud během prvních 3 měsíců požadují roaming pro celý svět (tarif T-Mobile Roaming), je zapotřebí složit zálohu na naší prodejně. Tato záloha bude po 3 měsících vrácena.
  • Pokud nechcete skládat zálohu, můžete využít T-Mobile Roaming Start. Po uplynutí 3 měsíců tarif automaticky změníme na T-Mobile Roaming.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci