Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jedu do zahraničí poprvé, musím si speciálně zapínat službu Roaming?
Nemusíte, každý nový zákazník má službu automaticky aktivní a můžete si vše jednoduše ověřit na webu v sekci Můj T-Mobile nebo v aplikaci.
Pokud jste s námi méně než 3 měsíce, dovoláte se pouze v těchto zemích:
Albánie, Faerské ostrovy, Kypr, Německo, Slovensko, Andorra, Finsko, Lichtenštejnsko, Nizozemí, Slovinsko, Belgie, Francie, Litva, Norsko, Srbsko, Bělorusko, Gibraltar, Lotyšsko, ostrov Man, Španělsko, Bosna a Hercegovina, GuernseyLucembursko, Polsko, Švédsk, oBulharsko, Chorvatsko, Maďarsko, Portugalsko, Švýcarsko, Černá Hora, Irsko, Makedonie, Rakousko, Tunisko, Dánsko, Island, Malta, Reunion, Turecko, Egypt, Itálie, Martinik, Rumunsko, Vatikán, Estonsko, Jersey, Moldavsko, Řecko, Velká Británie.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- V kterých zemích lze použít EU roaming?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Chci volat a datovat všude ve světě, jak je to s mým roamingem?
- Co je to roaming?
- Proč chcete zálohu za roaming? Jak dlouho musím být zákazník, abych neskládal zálohu?
- Co je VoLTE roaming?
- Ve kterých zemích budu potřebovat VoLTE roaming?
- Chci EU roaming, co pro to mám dělat?