Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Podle čeho jsou rozdělené úrovně Magenty 1?
Rozhoduje počet služeb s měsíčním paušálem aspoň 399 Kč a víc. Právě tyhle služby mění úroveň Magenty.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co se stane, když potřebuji víc dat a svůj hlasový tarif, který už mám v Magentě 1 malé, změním na vyšší tarif za 650 Kč?
- Co se stane se slevou na měsíční paušál, kterou jsem získal při uzavření Účastnické smlouvy, pokud si založím Magentu 1?
- Můžu si založit Magentu 1, když mám Twist kartu a k tomu si objednám Pevný internet?
- Můžu si do Magenty 1 zařadit tolik služeb, kolik budu chtít a i dodatečně kdykoliv během trvání mé smlouvy?
- Můžu mít v Magentě 1 i služby s měsíčním paušálem nižším než 399 Kč?
- Jak se vypočítá sleva v rámci Magenta 1 Business?
- Můžu mít v Magentě 1 i Twist kartu?
- Mohu s novým tarifem vstoupit do Magenty 1 a využívat její výhody?
- Co je Magenta 1 Business a pro koho je určena?
- Co to jsou Sdílená data v Magentě 1 a jak je mohu čerpat?