Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou, týká se omezení i mě v rámci reklamních bloků stanic TV Prima?
Ano, týká se všech zákazníků, kteří využívají internetovou televizi v aplikaci MAGENTA TV.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám satelitní televizi, ale využívám přístup ke sledování přes aplikaci MAGENTA TV v druhé televizi. Mohu reklamy na TV Prima přetáčet?
- Co je služba MAGENTA TV hrazená platební kartou?
- Na kolika zařízeních můžu používat službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou?
- Kolik hodin nahrávání mám k dispozici v rámci MAGENTA TV?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou vypnout?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV (hrazenou platební kartou) aktivovat?
- Je nutný set-top box pro fungování služby MAGENTA TV?
- Můžu MAGENTA TV sledovat na 2 televizích? Bude mě to stát něco navíc?
- Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?