Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jsou informační a administrační SMS zpoplatněny?
Informační a administrační SMSky zpoplatněny nejsou. Platíte pouze platbu předplatného balíčku.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Když pošlu deaktivační SMS pro balíček MAGENTA TV, kdy se balíček zruší?
- Je použití přesměrování zpoplatněno?
- Jak funguje předplatné služby SMS/MMS INFO?
- Využívám voucher a v době jeho platnosti zašlu Premium SMS na zpoplatněný balíček. Co se stane?
- Platím příchozí SMS v zahraničí?
- Na jaká čísla je možné odesílat SMS?
- Aktivoval jsem si Podrobný výpis platebních transakcí (PVPT), ale nikde nejsou vidět uskutečněné hovory.
- Využívám zkušební verzi a v době její platnosti přejdu na zpoplatněný balíček. Co se stane?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Na kolika zařízeních mohu využít přihlašovací údaje, které jsem obdržel po zaslání SMS?