Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Můžu mít v Magentě 1 i služby s měsíčním paušálem nižším než 399 Kč?
Ano, je to možné. Tyto služby si můžete zařadit do již založené Magenty. Čerpají ale jen některé výhody a neplatí pro ně sleva na měsíční paušál. Tohle platí i pro Twist karty.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Můžu mít v Magentě 1 i Twist kartu?
- Můžu si založit Magentu 1, když mám Twist kartu a k tomu si objednám Pevný internet?
- Co se stane se slevou na měsíční paušál, kterou jsem získal při uzavření Účastnické smlouvy, pokud si založím Magentu 1?
- Co se stane, když potřebuji víc dat a svůj hlasový tarif, který už mám v Magentě 1 malé, změním na vyšší tarif za 650 Kč?
- Jak se vypočítá sleva v rámci Magenta 1 Business?
- Mohu si změnit tarif, pokud jsem součástí Magenta skupiny?
- Můžu si do Magenty 1 zařadit tolik služeb, kolik budu chtít a i dodatečně kdykoliv během trvání mé smlouvy?
- Mám naúčtovanou jinou částku za měsíční paušál, než obvykle.
- Jsem členem Magenta skupiny. Když změním tarif, neovlivní to naše výhody?
- Podle čeho jsou rozdělené úrovně Magenty 1?