Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Jak mohu odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě?

Jsme rádi, že jste s námi, nicméně pokud do 14 dní od podepsání smlouvy zjistíte, že vám nastavení služeb nevyhovuje, můžete od Účastnické smlouvy odstoupit – viz Obchodní podmínky zásilkového obchodu, odst. 5. 

Účastnická smlouva bez zařízení

Pokud jste u kurýra pouze podepsali smlouvu elektronickým podpisem a neobdrželi jste žádné zboží (např. telefon), doporučujeme podat žádost elektronicky přes náš kontaktní formulář a nebo můžete zaslat žádost o odstoupení písemně na adresu:

T‑Mobile Czech Republic a.s.
 Tomíčkova 2144/1
 148 00 Praha 4


Účastnická smlouva se zařízením

Pokud Vám s podpisem smlouvy bylo doručeno poštou či přepravní službou zařízení (např. telefon), požadavek na odstoupení s Vámi vyřešíme na jakékoliv T-Mobile prodejně, a nebo prosím zašlete zboží společně s žádostí na odstoupení na adresu: 

PJ EXPEDIS spol. s r.o., Logistické centrum T‑Mobile, areál Pragorent (hala č. VS32) 
Františka Vítězslava Veselého 
193 00 Praha 9 

Aby to pro Vás bylo jednodušší, připravili jsme pro vás formulář o odstoupení. Stačí ho vyplnit, vytisknout a zaslat. 

Nevyužijete-li tento formulář, je třeba na zasílaném dokumentu výslovně uvést Vaše identifikační údaje, a jaké jednání činíte (tedy že odstupujete od smlouvy ve 14 dnech). Smlouvu, od které odstupujete, prosím v dokumentu jednoznačně identifikujte, v zájmu rychlého vyřízení doporučujeme zaslat přímo kopii smlouvy, od které odstupujete (to platí zejména pro Účastnické smlouvy). 

Jak Vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by Vám mohly také pomoci