Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co znamená mít omezené služby?
Balíček Základní nabídka služeb je určen zákazníkům s vyšším rizikem, od nichž při uzavření smlouvy požadujeme zálohu ve výši 3 000 Kč.
Složení zálohy není nutné, pokud zákazník souhlasí s omezením následujících služeb:
- Roaming mimo státy v zóně 1
- Prémiové služby (Audiotex, DMS, m‑platba, SMS jízdenky)
- Dobíjení kreditu z Vyúčtování služeb
Více informací naleznete zde.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Je roaming automaticky aktivní? Kolik mě stojí aktivace a měsíční poplatky?
- Je roaming automaticky aktivní? Kolik mě stojí aktivace a měsíční poplatky?
- Jaký je rozdíl mezi roamingem Start a plnohodnotným roamingem?
- Jaký je rozdíl mezi roamingem Start a plnohodnotným roamingem?
- Jedu do zahraničí poprvé, musím si speciálně zapínat službu Roaming?
- Jedu do zahraničí poprvé, musím si speciálně zapínat službu Roaming?