T-Mobile Pro jistotu splácení
Pomůžeme vám získat finanční jistotu při nenadálých životních situacích.
V dlouhodobé pracovní neschopnosti, hospitalizaci a navazující rekonvalescenci.
Při nedobrovolné ztrátě zaměstnání nezůstanete bez prostředků.
Při zneužití SIM karty nebo odcizení mobilního telefonu či tabletu.
Jak to funguje
Přijít nečekaně o práci je dost nepříjemná situace. Zvlášť, když je pořád potřeba platit všechny splátky nebo účty za telefon. A právě s tím vám T‑Mobile Pro jistotu splácení může pomoci – kdyby vás postihla ztráta zaměstnání nebo nějaká dlouhodobější zdravotní mrzutost, budeme vám (po schválení od pojišťovny) posílat domluvenou částku přímo na účet a vy tak můžete zaplatit, co zrovna potřebujete – ať už to je účet za telefon, nájem či splátka za auto.
Nově také naše pojištění kryje i odcizení mobilního telefonu nebo tabletu a zneužití SIM karty v případě odcizení nebo ztráty. Pojištění se navíc platí v pravidelných měsíčních splátkách v rámci vašeho Vyúčtování u T‑Mobile, takže na něj nemusíte myslet.
Kolik takové šikovné pojištění stojí?
Na výběr máte ze čtyř balíčků, které se liší výší vyplaceného pojistného plnění.
Měsíční poplatek | Pojistné plnění | |||
---|---|---|---|---|
Odcizeni mobilního telefonu nebo tabletu | Zneužití SIM karty (jedna pojistná událost za rok) | Při pracovní neschopnosti a ztrátě zaměstnání (max. po dobu 6 měsíců) | Při hospitalizaci a rekonvalescenci (max. 30 dní u hospitalizace a 15 dní u rekonvalescence) |
|
169 Kč | až do výše 8000 Kč | až do výše 4 000 Kč | 4 000 Kč měsíčně |
400 Kč denně |
119 Kč | - | až do výše 6 000 Kč | 4 000 Kč měsíčně |
400 Kč denně |
69 Kč | - | až do výše 6 000 Kč | 2 000 Kč měsíčně |
200 Kč denně |
39 Kč | - | až do výše 6 000 Kč | 1 000 Kč měsíčně |
100 Kč denně |
Jak se dá pojištění pořídit?
Je to velmi snadné – nebudeme vás honit po doktorech nebo nutit vyplňovat sáhodlouhé lékařské dotazníky. T‑Mobile Pro jistotu splácení si můžete zařídit v kterékoliv naší prodejně.
Máte již pojištění aktivní a potřebujete jen doplnit informace? Nechte nám vzkaz na stránce Kontaktujte nás. Nebo si objednejte čas a my vám zavoláme zpátky.
Co je ještě dobré vědět?
Abyste se s pojištěním T-Mobile Pro jistotu splácení ještě lépe seznámili, připravili jsme pro vás seznam nejčastějších otázek nebo rovnou celou brožurku.
Časté dotazy
Co se stane s pojištěním, pokud prodlužuji Účastnickou smlouvu?
T-Mobile Pro jistotu splácení je sjednáno na dobu neurčitou a ani prodloužení smlouvy u některého z Vašich telefonních čísel nemá tedy na průběh pojištění žádný vliv.
Kdo může T-Mobile Pro jistotu splácení uzavřít?
Pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení může uzavřít kterýkoliv náš zákazník. A pokud jím ještě nejste, můžete si ho pořídit s první smlouvou na některou z našich služeb přímo v síti prodejen T-Mobile.
Můžu si telefon pojistit?
Můžete. A je to šikovná věc, protože máloco naštve tak, jako prasklina na displeji zbrusu nového telefonu. Nechte si tedy svého nového miláčka pojistit proti poškození vodou, rozbití (i třetí osobou – třeba dětmi) a dokonce krádeži.
Je možné T-Mobile Pro jistotu splácení přerušit, tj. pozastavit na určitou dobu?
To bohužel nejde. Ale pokud už pojištění nechcete, můžete smlouvu kdykoliv ukončit. Stejně tak si můžete kdykoliv pořídit nové pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení.
Co když budu ležet v nemocnici, například po úrazu? Můžu i v tomto případě využít T-Mobile Pro jistotu splácení?
Ano, ale jen v případě, že v době úrazu nesplňujete podmínky pro ztrátu zaměstnání. T-Mobile Pro jistotu splácení v sobě obsahuje dva balíčky pojištění, které se mezi sebou automaticky střídají podle vašeho aktuálního zaměstnaneckého statutu. Pokud tedy splňujete podmínky pro riziko ztráty zaměstnání, máte aktivovaný balíček dlouhodobé pracovní neschopnosti a ztráty zaměstnání. Pokud časem přestanete splňovat tyto podmínky, automaticky se vám aktivuje balíček dlouhodobé pracovní neschopnosti a hospitalizace.
Vztahuje se toto pojištění pouze na schopnost splácet faktury společnosti T-Mobile?
Ne, peníze z pojištění vám pošleme přímo na účet a bude jen na vás, co s nimi uděláte.
Stal se T-Mobile pojišťovnou, když nabízí pojištění?
Ne, společnost T-Mobile má podepsanou Rámcovou smlouvu s pojišťovnou BNP Paribas Cardif, díky které můžeme nabízet pojištění i našim zákazníkům.
Jak ohlásit pojistnou událost?
Co nejdříve zavolejte přímo do BNP Paribas Cardif Pojišťovny na telefonní číslo 234 240 360 nebo pošlete e-mail na adresu czinfo@cardif.com (jen je potřeba mít pojištění alespoň 90 dní).
K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile.
Operátoři vám následně pomohou a sdělí další kroky.
To mi pojištění kryje i krádež mého telefonu?
Ano. Ale jen v případě varianty T-Mobile Pro Jistotu Splácení za 169 Kč. Kdyby Vám někdo ukradl telefon nebo tablet, stačí to nahlásit na policii, nechat tam rovnou zablokovat IMEI ukradeného přístroje. Pokud pojišťovna vaši pojistnou událost schválí, můžete si koupit stejný nebo obdobný přístroj a pojišťovna Vám proplatí část nákladů až do výše pořizovací ceny původního (ukradeného) přístroje. Jen nezapomeňte, že maximální pojistná částka je 8.000 Kč.
Jde změnit výši pojištění?
To bohužel nejde. Můžete si ale původní pojištění zrušit a pak uzavřít nové s novými podmínkami. Nové pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení je platné od 00:00 následujícího dne od uzavření.
Můžu nahlásit ztrátu zaměstnání nebo pracovní neschopnost i zpětně?
Možné to je, dokonce v průběhu až čtyř let, ale přesto bychom vám doporučili nahlásit pojišťovně všechno potřebné co nejrychleji, ať svou měsíční částku začnete dostávat co nejdříve.
Musím splňovat nějaké speciální podmínky, abych mohl T-Mobile Pro jistotu splácení využít?
Nic zvláštního – T-Mobile Pro jistotu splácení si může vzít kdokoliv, kdo nepobírá starobní důchod, není invalidní, není aktuálně v pracovní neschopnosti a je mladší 65 let. Podrobnosti případně najdete v Článku 5 Rámcové smlouvy v naší chytré brožurce.
Jak to bude s pojištěním, pokud se dostanu do situace, kdy mi T-Mobile vystaví splátkový kalendář?
Pojištění bude v takovém případě platit i nadále, měsíční pojistné budeme účtovat v plné výši.
Můžu přestat platit splátky za telefon v případě, že onemocním nebo ztratím práci?
Bohužel ne, to všechno je potřeba dál platit. A právě proto jsme pro vás připravili pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení, které vám s úhradou těchto nákladů v případě nouze pomůže.
Jak často lze pojištění uplatnit?
T-Mobile Pro jistotu splácení Vás ochrání, kdykoliv se dostanete do nepříjemné životní situace jako je nečekávaná ztráta zaměstnání, dlouhodobá pracovní neschopnost nebo hospitalizace.
Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
I to se může stát. Když už k tomu dojde, je dobré nám od někoho co nejdřív zavolat na číslo 4603 (v síti T-Mobile) nebo 800 73 73 73 nebo business linku 4644 (+420 603 604 644), abychom mohli zablokovat vaši SIM kartu a nikdo ji nemohl zneužít. A pokud vám telefon někdo ukradne, nezapomeňte to nahlásit i na policii. S protokolem od policie stačí zavolat na telefonní číslo 234 240 360 a nahlásit "pojistnou událost". K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile. Operátoři vám pomůžou a sdělí další kroky.
Co se stane s pojištěním, pokud ukončím smlouvu?
V případě ukončení smlouvy vám přestane chodit Vyúčtování služeb a pojištění tak zaniká.
Jak můžu využít pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení?
Každého z nás může někdy potkat nepříjemná situace, která může snížit náš pravidelný příjem a nepříjemně tak ovlivnit rodinný rozpočet. Například v případě nečekané ztráty zaměstnání pak může být velmi obtížné platit všechny nezbytné výdaje, například i splátky a účty za mobilní telefon. T-Mobile Pro jistotu splácení Vám pomůže hradit splátky za mobilní telefon i v případě, že budete bez práce nebo například dlouhodobě nemocný/á a tím pádem v pracovní neschopnosti.
K čemu vlastně je pojištění T-Mobile pro jistotu splácení?
Přijít nečekaně o práci je dost nepříjemná situace. Zvlášť, když je pořád potřeba platit všechny splátky nebo účty za telefon. A právě s tím vám T-Mobile Pro jistotu splácení může pomoci – kdyby vás postihla ztráta zaměstnání nebo nějaká dlouhodobější zdravotní mrzutost, budeme vám (po schválení od pojišťovny) posílat domluvenou částku přímo na účet a vy tak můžete zaplatit, co potřebujete. Navíc vám pojištění může, v závislosti na zvolené variantě, pomoci v případě krádeže mobilního telefonu nebo tabletu a při zneužití vaší SIM karty.
Na jak dlouho lze T-Mobile Pro jistotu splácení zřídit?
Pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení vždy uzavíráte na dobu neurčitou a smlouvu lze tak kdykoliv v průběhu trvání ukončit.
Mohu si sjednat více pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení?
Ne, v jednu chvíli je možné mít uzavřeno pouze jedno pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení.
Jakou částku dostanu v rámci T-Mobile Pro jistotu splácení?
To je jen na vás. Při sjednávání pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení si sami vyberete, kolik chcete měsíčně platit a jakou částku tedy budete měsíčně dostávat (od 1 000 do 4 000 Kč). Ta vám pak (po schválení od pojišťovny) při ztrátě zaměstnání nebo dlouhodobé nemoci bude chodit až po dobu půl roku.
Co se stane, pokud nebudu moci platit Vyúčtování služeb? Zůstane pojištění aktivní?
Pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení zanikne automaticky 7 dní od případného omezení služeb, které může nastat z důvodů vašeho Vyúčtování služeb po splatnosti.
Co se stane s pojištěním u převodu majitele?
Při převodu smlouvy se pojištění nedá převést na nového majitele, a tak T-Mobile Pro jistotu splácení automaticky zaniká.
Jakým způsobem můžu pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení platit?
Pojistné, tj. jednotlivé měsíční splátky, budete mít ve svém pravidelném Vyúčtování služeb.
Můžu si sjednat T-Mobile Pro jistotu splácení, i když nejsem zcela zdravý/á?
Ano, ale obecně platí, že vás T-Mobile Pro jistotu splácení nechrání v případě nemoci, kterou máte diagnostikovanou ještě před uzavřením pojištění. Jinak je nutné aktuálně nebýt v pracovní neschopnosti.
Co se stane s pojištěním, pokud využiji tzv. suspendaci, tj. tarifní prázdniny?
Pojistné se neruší a budeme vám posílat Vyúčtování služeb i s měsíčním pojistným.
Co mám dělat, když ztratím práci nebo budu v pracovní neschopnosti?
Co nejdříve zavolejte přímo do BNP Paribas Cardif Pojišťovny na číslo 234 240 360 nebo se ozvěte na e-mail czinfo@cardif.com (v případě ztráty zaměstnání nebo hospitalizace je potřeba mít pojištění alespoň 90 dnů). Tam se dozvíte, jaké doklady od vás bude pojišťovna potřebovat. A až je všechny dostane, bude vám pravidelně posílat domluvenou částku přímo na váš účet. Tu pak můžete použít k zaplacení účtů a splátek za mobilní telefon.
Můžu T-Mobile Pro jistotu splácení využít i na placení paušálu a účtů za volání?
Samozřejmě. T-Mobile Pro jistotu splácení vám může pokrýt jakékoliv náklady za telefon do sjednaného měsíčního limitu – nejen účty za služby, ale i splátky za nový přístroj.
A co když z ukradeného telefonu někdo provolá hodiny třeba do Dominikánské republiky?
Přesně proto je v případě krádeže potřeba co nejdřív zablokovat vaši SIM kartu, aby k tomu vůbec nedošlo. A až nahlásíte krádež policii, nezapomeňte zavolat i na pojišťovnu (234 240 360), aby o tom věděla. Tam vám poradí, co dál.