T-Mobile Pro jistotu splácení

Pomůžeme vám získat finanční jistotu při nenadálých životních situacích.

V dlouhodobé pracovní neschopnosti, hospitalizaci a navazující rekonvalescenci.

Při nedobrovolné ztrátě zaměstnání nezůstanete bez prostředků.

Při zneužití SIM karty nebo odcizení mobilního telefonu či tabletu.

Jak to funguje

Přijít nečekaně o práci je dost nepříjemná situace. Zvlášť, když je pořád potřeba platit všechny splátky nebo účty za telefon. A právě s tím vám T‑Mobile Pro jistotu splácení může pomoci – kdyby vás postihla ztráta zaměstnání nebo nějaká dlouhodobější zdravotní mrzutost, budeme vám (po schválení od pojišťovny) posílat domluvenou částku přímo na účet a vy tak můžete zaplatit, co zrovna potřebujete – ať už to je účet za telefon, nájem či splátka za auto.

Nově také naše pojištění kryje i odcizení mobilního telefonu nebo tabletu a zneužití SIM karty v případě odcizení nebo ztráty. Pojištění se navíc platí v pravidelných měsíčních splátkách v rámci vašeho Vyúčtování u T‑Mobile, takže na něj nemusíte myslet.

Kolik takové šikovné pojištění stojí?

Na výběr máte ze čtyř balíčků, které se liší výší vyplaceného pojistného plnění.

Měsíční poplatek Pojistné plnění
Odcizeni mobilního telefonu nebo tabletu Zneužití SIM karty
(jedna pojistná událost za rok)
Při pracovní neschopnosti a ztrátě zaměstnání
(max. po dobu 6 měsíců)
Při hospitalizaci a rekonvalescenci
(max. 30 dní u hospitalizace a 15 dní u rekonvalescence)
169 Kč až do výše 8000 Kč až do výše 4 000 Kč 4 000 Kč měsíčně
400 Kč denně
119 Kč - až do výše 6 000 Kč 4 000 Kč měsíčně
400 Kč denně
69 Kč - až do výše 6 000 Kč 2 000 Kč měsíčně
200 Kč denně
39 Kč - až do výše 6 000 Kč 1 000 Kč měsíčně
100 Kč denně

Jak se dá pojištění pořídit?

Od 30. 9. dojde k ukončení poskytování tohoto produktu ze strany pojišťovny, a proto pojištění od 1. 10. přestaneme účtovat stávajícím zákazníkům. Zároveň od 1. 4. 2021 nebude možné si toto pojištění nově aktivovat.

Co je ještě dobré vědět?

Abyste se s pojištěním T-Mobile Pro jistotu splácení ještě lépe seznámili, připravili jsme pro vás seznam nejčastějších otázek nebo rovnou celou brožurku.

Časté dotazy

Vztahuje se toto pojištění pouze na schopnost splácet faktury společnosti T-Mobile?

Ne, peníze z pojištění vám pošleme přímo na účet a bude jen na vás, co s nimi uděláte.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Možné to je, dokonce v průběhu až čtyř let, ale přesto bychom vám doporučili nahlásit pojišťovně všechno potřebné co nejrychleji, ať svou měsíční částku začnete dostávat co nejdříve.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Pojištění bude v takovém případě platit i nadále, měsíční pojistné budeme účtovat v plné výši.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Bohužel ne, to všechno je potřeba dál platit. A právě proto jsme pro vás připravili pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení, které vám s úhradou těchto nákladů v případě nouze pomůže.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Nic zvláštního – T-Mobile Pro jistotu splácení si může vzít kdokoliv, kdo nepobírá starobní důchod, není invalidní, není aktuálně v pracovní neschopnosti a je mladší 65 let. Podrobnosti případně najdete v Článku 5 Rámcové smlouvy v naší chytré brožurce.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

I to se může stát. Když už k tomu dojde, je dobré nám od někoho co nejdřív zavolat na číslo 4603 (v síti T-Mobile) nebo 800 73 73 73 nebo business linku 4644 (+420 603 604 644), abychom mohli zablokovat vaši SIM kartu a nikdo ji nemohl zneužít. A pokud vám telefon někdo ukradne, nezapomeňte to nahlásit i na policii. S protokolem od policie stačí zavolat na telefonní číslo 234 240 360 a nahlásit "pojistnou událost".  K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile. Operátoři vám pomůžou a sdělí další kroky.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Ano, ale obecně platí, že vás T-Mobile Pro jistotu splácení nechrání v případě nemoci, kterou máte diagnostikovanou ještě před uzavřením pojištění. Jinak je nutné aktuálně nebýt v pracovní neschopnosti.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

To je jen na vás. Při sjednávání pojištění T-Mobile Pro jistotu splácení si sami vyberete, kolik chcete měsíčně platit a jakou částku tedy budete měsíčně dostávat (od 1 000 do 4 000 Kč). Ta vám pak (po schválení od pojišťovny) při ztrátě zaměstnání nebo dlouhodobé nemoci bude chodit až po dobu půl roku.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Samozřejmě. T-Mobile Pro jistotu splácení vám může pokrýt jakékoliv náklady za telefon do sjednaného měsíčního  limitu – nejen účty za služby, ale i splátky za nový přístroj.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení

Přesně proto je v případě krádeže potřeba co nejdřív zablokovat vaši SIM kartu, aby k tomu vůbec nedošlo. A až nahlásíte krádež policii, nezapomeňte zavolat i na pojišťovnu (234 240 360), aby o tom věděla. Tam vám poradí, co dál.

Pomohla vám tato odpověď?

Tento formulář slouží pouze k ohodnocení odpovědi. V případě požadovaného zpětného kontaktu, využijte prosím kontaktní formulář.

Děkujeme za Vaše hodnocení