GSM Banking
Mějte bankovní účet na povel a vždy při ruce.
Účet máte pod kontrolou 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Pohodlně zjistíte zůstatek a zařídíte on-line platby i platební příkazy.
Zaručujeme maximální bezpečnost a jednoduché rozhraní přímo v mobilu.
S GSM Bankingem máte přístup ke svému bankovnímu účtu pomocí chytré aplikace v mobilu. Služba je dostupná u vybraných bank pro všechny naše zákazníky. Podmínkou je bankovní SIM karta a telefon podporující SIM toolkit. SIM karta typu eSIM v současné verzi službu GSM banking nepodporuje.
Co všechno GSM Banking umí?
- Zjištění aktuálního zůstatku na účtu a výpis historie účtu.
- Zadávání jednorázových a trvalých platebních příkazů.
- Dobíjení Twist kreditu.
- Zřizování termínovaných vkladů.
- Spojení na infolinku a přehled o úrokových sazbách a kurzech měn.
- On-line platby za zboží a služby.
Pohodlné a bezpečné platby na internetu
GSM banking lze využít pro bezpečnou a rychlou platbu na internetu. Pokud obchodník podporuje platby přes platební příkaz, poskytne vám všechny potřebné údaje k platbě. Za zboží nebo služby pak zadáte platbu přes váš mobil.
Bezpečnost vždy na první místě
- Všechny informace podléhají bankovnímu tajemství a spadají pod nejvyšší bezpečnost.
- Komunikace probíhá prostřednictvím šifrovaných zpráv.
- Provedení všech operací s účtem je chráněno osobním BPIN a BPUK kódem.
- Každá bankovní SIM karta má svůj vlastní šifrovací klíč pro komunikaci s bankou.
Přilákejte do svého obchodu naše zákazníky – bez vysokých nákladů.
Jak objednat?
Ujistěte se, zda váš telefon podporuje službu SIM toolkit (obvykle ji najdete v menu vašeho telefonu pod názvem T‑Mobile). Pokud ve struktuře SIM toolkit najdete položku s názvem „GSM banking" nebo „Sifrovane SMS", vaše SIM karta GSM banking podporuje. Pak stačí zajít do vaší banky a nechat si na SIM kartu nahrát bankovní aplikaci.
Pokud ani jednu z uvedených dvou položek v menu SIM toolkitu nenajdete, doporučujeme požádat o novou SIM kartu na našich prodejních místech.
Aktualizace bankovní aplikace
Aplikace GSM Banking si můžete aktualizovat průběžně na dálku a bez nutnosti navštěvovat pobočku banky.
Získání nové verze bankovní aplikace
- Zavolejte na linku pro nahrávání aplikací na SIM kartu - telefonní číslo 5610.
- Na této lince zvolte svoji banku a objednejte aplikaci.
- Aplikace bude po objednání nahrána do 15 minut. Telefon musí být v dosahu signálu a nesmíte jej vypínat.
Před nahráním si ověřte číslo verze své bankovní aplikace (verze je uvedena v menu aplikace). Novou verzi nahrávejte pouze pokud je stávající verze zastaralá. Aktualizovat lze vždy jen aplikaci té banky, která již byla na SIM nahrána.
Ceník pro nahrání aplikace
Hovor na linku nahrávání aplikací na SIM kartu | zdarma |
Vymazání bankovní aplikace
O vymazání aplikace z Universal SIM si můžete kdykoliv požádat na bezplatné lince 5610. V menu pouze zvolíte, kterou aplikaci chcete vymazat a ta vám bude do několika minut vymazána zdarma.
Je dobré vědět
Pokud využíváte GSM banking, ujistěte se, že po opuštění SIM toolkit menu, byla tato aplikace korektně ukončena.
Váš telefon nemusí být schopen přijímat bankovní SMS, pokud aplikace SIM toolkit běží na pozadí.
Aplikaci korektně uzavřete opakovaným stisknutím tlačítka Zpět příp. volbou Konec. Neopouštějte aplikaci stisknutím univerzálního tlačítka Home (kterým se lze kdykoliv dostat na základní obrazovku).