Vyberte si svá extra data
Jednoduše porovnejte měsíční a jednorázové balíčky a vyberte si ten, který nejvíce vyhovuje vašim potřebám.
S Apple Watch Connection Extra nebo Watch Connection Extra můžete volat, i když máte mobil doma.
Tři kroky a voláte z hodinek
V aplikaci Můj T-Mobile jděte do sekce: Balíčky → Chytré hodinky. Zde si aktivujte službu Předplatné Watch Connection Extra za 99 Kč (s DPH). Tento krok dokončíte zadáním údajů z platební karty a e-mailu, na který vám pošleme zjednodušený daňový doklad a návod na samotnou aktivaci služby Apple Watch Connection Extra nebo Watch Connection Extra.
Pro nastavení konektivity mezi mobilním telefonem a hodinkami a pro funkčnost služby je nyní potřeba jít do aplikace Watch v iPhonu nebo aplikace Wear v Samsungu. Zde zadejte přihlašovací údaje jako do portálu Můj T-Mobile nebo Moje firma (jméno a heslo) a přihlášení ověřte zadáním jednorázového kódu, který vám zašleme SMS zprávou nebo na e-mail. Následně se vám zobrazí možnost aktivovat službu Watch Connection Extra nebo Apple Watch Connection Extra (záleží na typu zařízení).
Předplatné Watch Connection Extra se každý měsíc automaticky obnovuje a platba se strhává z vaší platební karty. Funguje to zkrátka stejně jako balíčky Data Extra Nastálo.
Jak na aktivaci balíčku?
Stačí si vybrat balíček v aplikaci Můj T-Mobile a následně zaplatit svou platební kartou.
1. Vyberte si v apce balíček
V aplikaci Můj T-Mobile klikněte na své číslo. Zvolte záložku Balíčky. Vyberte si jednorázový nebo opakovaný balíček a množství dat.
2. Zaplaťte kartou
Po výběru datového balíčku budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu, kde ho uhradíte kartou.
3. Hotovo!
Nyní si můžete užívat více online zábavy.
Zahraniční datové balíčky
Chystáte se do zahraničí? I pro vás máme nabídku oblíbených roamingových datových balíčků,
kde si
vybere
opravdu každý.
Albánie, Arménie, Austrálie, Bangladéš, Bosna a Hercegovina, Černá Hora, Gruzie, Guam, Irák, Izrael, Japonsko, Jordánsko, Kanada, Kosovo, Kuvajt, Moldavsko, Mongolsko, Nikaragua, Nový Zéland, Palestina, Severní Kypr (Turecko)Severní Makedonie, Srbsko, Srí Lanka, Švýcarsko, Thajsko, Turecko, Ukrajina, USA, Vietnam
Zobrazit více méněAfghanistán, Alžírsko, Antigua a Barbuda, Argentina, Azerbajdžán, Bahrajn, Barbados, Benin, Brunej, Bermudy, Bolívie, Brazílie, Čína, Dominikánská republika, Egypt, Ekvádor, El Salvador, Faerské ostrovy, Filipíny, Gabon, Gambie, Ghana, Grónsko, Guatemala, Guinea, Guyana, Honduras, Hong Kong, Chile, Indie, Indonésie, Irán, Jamajka, Jersey (a Guernsey), Jihoafrická republika, Jižní Korea, Kambodža, Kamerun, Katar, Kaymanské ostrovy, Kazachstán, Keňa, Kolumbie, Kostarika, Kyrgyzstán, Libérie, Libye, Macao, Madagaskar, Malajsie, Mali, Maroko, Mauricius, Mexico, Nigérie, Pakistán, Panama, Papua Nová Guinea, Paraguay, Peru, Rusko, Rwanda, Saudská Arábie, Senegal, Seychely, Sierra Leone, Singapur, Sudán, Taiwan, Trinidad a Tobago, Tunisko, Uganda, Uruguay, Uzbekistán, Vanuatu
Zobrazit více méněAnguilla, Bahamy, Belize, Bělorusko, Curacao, Francouzská Polynésie, Grenada, Kapverdy, Monako, Montserrat, Omán, Spojené Arabské Emiráty, Svatá Lucie, Svatý Kryštof a Nevis, Svatý Vincenc a Grenadiny, Tanzánie, Turks a Caicos
Zobrazit více méněČasté dotazy
Abychom vám usnadnili rozhodování, připravili jsme
pro vás
odpovědi
na nejčastější dotazy.
Potřebujete se zeptat na něco dalšího? Napište nám
na business@t‑mobile.cz. Rádi vám poradíme.
Jak funguje aktivace datového balíčku Data Extra, Data Extra Nastálo a Data Extra Svět?
Jednorázové balíčky Data Extra nebo Data Extra Svět si aktivujete přes aplikaci Můj T‑Mobile (ke stažení na https://www.t-mobile.cz/aplikace) nebo Moje firma po zaplacení kartou online.
Balíček Data Extra Nastálo s pravidelnou měsíční obnovou si aktivujete pouze přes aplikaci Můj T‑Mobile (ke stažení na https://www.t-mobile.cz/aplikace) po zaplacení kartou online.
Pro dokončení platby je nutné zadat e‑mail, na který zasíláme zjednodušený daňový doklad. Že je balíček aktivní, vám řekneme v potvrzovací SMS.
Co když mi data dojdou?
Pro nákup dalšího balíčku s vybraným objemem dat můžete využít:
- mobilní aplikaci Můj T‑Mobile, ke stažení ze stránek https://www.t‑mobile.cz/aplikace
- Moje firma
- naváděcí internetová stránka, která se načítá při spouštění internetu, tzv. „landing page" (načítá se pouze v případě, že nejste připojeni na WiFi, dostupné z mobilního zařízení)
Jak si mohu navýšit datový limit?
Navýšit data si mohu zakoupením jednorázového balíčku Data Extra. Pokud patříte mezi vášnivé surfaře a chcete se v mobilu častěji dívat i na nějaké to video, pravděpodobně brzy zjistíte, že dat prostě není nikdy dost. A právě pro vás máme nadupané datové balíčky s širokou nabídkou limitů.
Pro nákup můžete využít:
- mobilní aplikaci Můj T‑Mobile, po stažení ze stránek https://www.t‑mobile.cz/aplikace
Vážně musím mít balíček Data Extra zapnutý alespoň 30 dní, než si ho můžu zrušit?
Ano. Pokud si aktivujete některý z datových balíčků Data Extra nebo Data Extra Svět, balíček nelze deaktivovat a expiruje po uplynutí jeho doby trvání, která je 30 dnů. V okamžiku, kdy jste notifikováni o vyčerpání datového limitu z balíčku Data Extra, můžete samozřejmě zakoupit balíček s jakýmkoliv datovým objemem a opět surfovat, a to i před uplynutím lhůty 30 dnů.
Platí mi data z balíčku Data Extra a Data Extra Nastálo v zahraničí?
Ano, ale pouze v zóně 1 dle podmínek EU Roamingu.
Kdy dojde k obnově dat u balíčku Data Extra Nastálo?
Data se automaticky obnovují vždy ve stejný den, ve kterém proběhla aktivace, např. pokud aktivace proběhne 1. 3., k automatické obnově následně dojde 1. 4., 1. 5., dokud si nezrušíte obnovu balíčku v aplikaci Můj T‑Mobile.
Mohu si u balíčků Data Extra Svět libovolně kombinovat balíčky z obou zón?
Balíčky platí pouze v dané zóně, pro kterou jsou určeny. Balíček pro zónu 2 není možné používat v zóně 1. Není ani možné mít aktivní najednou více jednorázových balíčků pro stejnou zónu.
Navýší se mi datový limit, když si koupím dva balíčky?
V průběhu 30denní platnosti balíčku máte možnost aktivovat nový balíček. Doporučujeme však zakoupit další balíček pouze v případě, že jste z původního balíčku vyčerpali všechna data. Aktivací dalšího balíčku nedochází ke sloučení datového limitu z obou balíčků, ale nevyčerpaná data z původního balíčku bez náhrady propadají a k dispozici je pouze objem dat z posledního zakoupeného balíčku.
Co dělat, když vyčerpám data z balíčku Data Extra Nastálo a potřebuji více dat?
Pokud nemáte k dispozici data z Vašeho tarifu, můžete si zakoupit jednorázový balíček Data Extra podle Vašeho výběru.
Obchodní podmínky a dokumenty ke stažení
- Podmínky pro Data Extra, Data Extra Nastálo, Data Extra Svět
- Obchodní podmínky pro Předplatné Watch Connection Extra
- Obchodní podmínky vánočního víkendového balíčku za 1 Kč k Data Extra 5, 10 nebo 20 GB
- Obchodní podmínky vánočního víkendového balíčku za 1 Kč k předplatnému Watch Connection Extra
- Leták Data Extra
- Data Extra leaflet - EN
- Návod k aktivaci Watch Connection Extra
- Návod k aktivaci Apple Watch Connection Extra