Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nenašli jste v první faktuře splátku za telefon nebo tablet?
To je správně, ta byla součástí akontace, kterou jste za telefon zaplatili. První splátka za zařízení (telefon, tablet, notebook, modem, playstation) se objeví až ve druhé faktuře následující po koupi zařízení.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kdy se mi ve faktuře objeví splátka za zakoupené zařízení?
- Jaká je délka splácení, když chci získat telefon na splátky?
- Chci používat mobilní data v tabletu. Co budu potřebovat?
- Mohu si vzít více telefonů na splátky?
- Co je T-Mobile Pro jistotu?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v mobilu nebo tabletu?
- Kolik IPv6 adres obdržím?
- Jak si seřadím oblíbené kanály v aplikaci MAGENTA TV v mobilním telefonu nebo tabletu?
- Co je aplikace MAGENTA TV?