Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Proč bych si měl prodloužit smlouvu přes eShop?
V našem eShopu můžete získat individuální nabídku a podržet si výhody na další období.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Proč bych si měl smlouvu prodloužit?
- Kde můžu smlouvu prodloužit?
- Je prodloužení či pořízení nové smlouvy přes eShop bezpečné?
- Co když si smlouvu nestihnu prodloužit?
- Mám starší tarif. Můžu si při prodloužení smlouvy vybrat jiný tarif, než který teď mám?
- Předplatné MAGENTA TV se prodloužilo o dalších 30 dní, ale já již další období nechci. Jak pokračovat dál?
- Kdy si můžu smlouvu prodloužit?
- Co se stane, pokud nevyčerpám všechna data v odměně za dobití?
- Chtěl bych ukončit smlouvu, jak na to?
- Je třeba si data navíc k tarifu každý měsíc v aplikaci aktivovat?